Gjest Rora Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 sitter og gråter i senga. gjentar ord for meg selv tenker på ting som er så vanskelige at å leve mer føles uutholdelig. er ikke laget for å klare det. jeg er så redd for å dø. klarer ikke å leve - redd for å dø. skulle ønske jeg kunne snakke og snakke og snakke til det ikke var flere ord og tanker igjen og bare være tom og fredelig. skulle ønske jeg hadde noen som kunne være her som ikke var redd 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg vet så godt hvordan du føler det. Du kan maile meg på [email protected] så kan vi prate sammen på msn om du vil. Send meg ihvertfall en mail hvis du vil. Jeg lover å svare deg. Du skal ikke dø! Du skal få et liv du virkelig kan leve. Så ikke gi opp! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 jeg er her lille du, og jeg er ikke redd. hvil deg litt du. varm klem, -bella 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.