Gå til innhold

Bare dårlig form, eller noe mer?

Anbefalte innlegg

Gjest Feit slask

Hei.

Jeg opplever innimellom kraftige "stikk" i brystet ved anstrengelser av forskjellig slag. Det kan komme når jeg for eksempel bøyer meg ned for å knyte skolissene eller lignende. Smertene kan omtrent sammenlignes med å få "hold" når man løper.

Jeg har lest litt på forumet, og ser at noen nevner mulig påbegynnende angina i forbindelse med smerter i brystet, men nå bør det nevnes at jeg på langt nær er i god form (overvektig, samt at jeg sjelden er i fysisk aktivitet). Av den grunn har jeg inntil videre avskrevet det hele med at det sikkert skyldes at jeg er ute av form.

Kan det være noe mere? Burde jeg få det sjekket ut, eller vil det være en overdrivelse?

En annen ting jeg også avskriver som "dårlig form" er at jeg nesten ikke eier energi til å gjøre noenting. Når jeg har fri sover jeg store deler av døgnet. Jeg kan være våken i 2-3 timer, for så å sovne på sofaen i 4-5 timer, for så å være våken i 2-3 timer igjen, og så videre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165968-bare-d%C3%A5rlig-form-eller-noe-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...