Gjest Feit slask Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Jeg opplever innimellom kraftige "stikk" i brystet ved anstrengelser av forskjellig slag. Det kan komme når jeg for eksempel bøyer meg ned for å knyte skolissene eller lignende. Smertene kan omtrent sammenlignes med å få "hold" når man løper. Jeg har lest litt på forumet, og ser at noen nevner mulig påbegynnende angina i forbindelse med smerter i brystet, men nå bør det nevnes at jeg på langt nær er i god form (overvektig, samt at jeg sjelden er i fysisk aktivitet). Av den grunn har jeg inntil videre avskrevet det hele med at det sikkert skyldes at jeg er ute av form. Kan det være noe mere? Burde jeg få det sjekket ut, eller vil det være en overdrivelse? En annen ting jeg også avskriver som "dårlig form" er at jeg nesten ikke eier energi til å gjøre noenting. Når jeg har fri sover jeg store deler av døgnet. Jeg kan være våken i 2-3 timer, for så å sovne på sofaen i 4-5 timer, for så å være våken i 2-3 timer igjen, og så videre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165968-bare-d%C3%A5rlig-form-eller-noe-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.