Gå til innhold

Mindre urin...

Gjest tubal-kandidat

Anbefalte innlegg

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Hvis man plutselig begynner å tisse mindre enn før, med sterkere lukt, enda man drikker mye (like mye som før), og ikke har noen symptomer på urinveisinfeksjon...er det noe å bekymre seg over da?

Er jente, 29.

Skrevet

Da hadde jeg hatt urinveisinfeksjon men det behøver jo ikke du ha likevel. Men du kan jo levere en urinprøve på legesenteret

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Da hadde jeg hatt urinveisinfeksjon men det behøver jo ikke du ha likevel. Men du kan jo levere en urinprøve på legesenteret

Ja jeg tenkte på det selvsagt, men jeg hadde en i april, og det var veldig annerledes (smerter etc). Skal se det litt an tror jeg. :)

Skrevet

Ja jeg tenkte på det selvsagt, men jeg hadde en i april, og det var veldig annerledes (smerter etc). Skal se det litt an tror jeg. :)

Jeg har aldri vondt jeg men merker godt at jeg har fått en ny nå. Urinen stinker og jeg går mye oftere enn vanlig. Og så sover jeg som en gris dvs 16 timer i døgnet.

Helt klare tegn alle samen.

Skrevet

Jeg har aldri vondt jeg men merker godt at jeg har fått en ny nå. Urinen stinker og jeg går mye oftere enn vanlig. Og så sover jeg som en gris dvs 16 timer i døgnet.

Helt klare tegn alle samen.

De få gangene jeg har hatt UVI, har jeg pisset rosa og sett blod på papiret. Har heller ikke hatt noe særlig vondt.

Skrevet

De få gangene jeg har hatt UVI, har jeg pisset rosa og sett blod på papiret. Har heller ikke hatt noe særlig vondt.

Alle tror at det er vondt men det behøver det ikke å være.

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Alle tror at det er vondt men det behøver det ikke å være.

Hmm...okay, takk for informasjonen! Jeg er litt fersking med disse UVI-greiene ennå, visst... :)

Skrevet

Hmm...okay, takk for informasjonen! Jeg er litt fersking med disse UVI-greiene ennå, visst... :)

Du skal helst ikke gjøre noe med det før du får feber men da bør du komme deg til legen kvikt.

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Du skal helst ikke gjøre noe med det før du får feber men da bør du komme deg til legen kvikt.

Ja, føler meg helt fin foreløbig dog, bare litt "oppblåst" i magen. Har hatt liksom-mensen denne uken (bruker p-ring), kanskje dette har noe med det å gjøre, rett og slett.

Skrevet

Ja, føler meg helt fin foreløbig dog, bare litt "oppblåst" i magen. Har hatt liksom-mensen denne uken (bruker p-ring), kanskje dette har noe med det å gjøre, rett og slett.

Jeg driver også med sånne liksom menser, de er slitsomme nok de.

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Jeg driver også med sånne liksom menser, de er slitsomme nok de.

Javisst...men bare jeg ikke er gravid, er jeg glad - kan forresten endret lukt og mengde urin være et tegn på dét (er noget paranoid, ja :)..?

Skrevet

Javisst...men bare jeg ikke er gravid, er jeg glad - kan forresten endret lukt og mengde urin være et tegn på dét (er noget paranoid, ja :)..?

Hvis du tror du er gravid så ta en test. Dersom morkaka ligger langt ned må de fleste fly hele tida.

Gjest tubal-kandidat
Skrevet

Hvis du tror du er gravid så ta en test. Dersom morkaka ligger langt ned må de fleste fly hele tida.

Hvis jeg mot all formodning er det, er jeg ca 1-3 uker på vei, så det er vel neppe dét som er årsaken da, nei. :) Skal holde oppe å bekymre meg inntil videre, takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...