Gjest Tolmodigheten er slutt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vi kjøpte et digitalt kamera i sept. i fjor. Etter et halvt år sluttet det å virke og vi leverte det inn igjen. Da hadde vi ikke tatt vare på kvitteringen, de hadde ingenting på data - men iom at de vet hvem vi er så lagde hun en ny kvittering. (Hadde vi visst hva som ville skje så hadde vi selvfølgelig tatt vare på kvitteringen.....) Etter noen MÅNEDER får vi kameraet tilbake (har da mast etter det leeeenge). Så noen få måneder siden så skjer samme feilen igjen. Vi leverer det inn. Mannen min legger igjen tlf. nr. sitt og ber dem ringe om det er noe. Etter 14 dg. ringer vi og hører hvordan det går. Nei, det var ikke sendt ennå, for de måtte ha papirene på sist reparasjon. HALLO - hva med å ringe???. Så ble det sendt til reparasjon - dette er nå ca 2 mnd. siden og vi har ikke hørt ett ord. På mandag skulle hun ene sjekke det opp og ringe - har ikke hørt noe. Vi har 2 små søte unger som vi vil ta bilder av - masse som skal skje i helga, jula. Julekort, fotokalender mm. Vi TRENGER apparatet! Kan vi kreve å få låne et apparat??? Eller kan vi ikke kreve noenting så lenge de "var greie" å lage kvittering til oss den gangen? Snart er det vel gått så lang tid at garantitiden er ute - men hallo - det er jo en feil med kameraet! Kan vi ikke snart kreve å få et nytt?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166072-fotobutikken-somler-med-reparasjon-av-kamera/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dere har den nye kvitteringen? Tror loven er sånn at selger har mulighet til å prøve å reparere en gang. http://www.forbrukerradet.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166072-fotobutikken-somler-med-reparasjon-av-kamera/#findComment-1082161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.