Gå til innhold

Anmeldelse

Anbefalte innlegg

Jeg ble seksuelt missbrukt som barn (maks 10 år gammel da det skjedde). Nå har jeg anmeldt svinet... 10 år er gått og dette sitter som svidd inn i minnet mitt, så det var ikke noe problem å fortelle om hva som skjedde til politiet. Men de ville vite akurat når dette skjedde. dette er noe jeg ikke husket så godt. var sanynigvis i juni -94. nå har eg fått beskjed om at eg skal inn til avhør på onsdag i neste uke, så kanskje det skjer noe. men de sier at det bare blir ord mot ord og det er liten sjangse for at jeg blir hørt.

Bevisene mine er bare at jeg ikke hvet min egen identitet om jeg er homo eller ikke og klarer ikke å knytte meg til noen mennesker og klarer ikke å være ute blent folk av fryk for gjentakelse.

saken er jo no annmeldt, men det kan jo hende den er strafferettslig foreldet...

Er livredd for dette avhøret; hva de blir å spørre om osv. Men dette at jeg skal inn til avhør betyr vel at de tar meg alvorlig ikke sant?

til etterrettning: er 20 år gammel gutt i nord-norge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166081-anmeldelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Heisann, kjære deg.

Å være slik som du beskriver, ved å ikke klare å knytte seg til noen, er helt normalt. Husk, du er blitt misbrukt, du er blitt løyet for, og du er blitt sett på som noe som ikke er godt. Du |har sikkert følt deg ganske så liten, vært redd, sint, fortvilet, og følt skam og skyld. Alt er normale følelser.

Å gå til anmeldelse, er en fin måte å gi skylden på den som HAR skylden. Stolt av deg der.:-)

Ikke gi deg. Uansett hva som skjer, har du gjort det rette.

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166081-anmeldelse/#findComment-1082445
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...