Gå til innhold

Etterlysning: Har du en kopp fra porsgrund porselen?

Anbefalte innlegg

Min mor har vært så uheldig å knuse yndlingskoppen sin og nå prøver jeg å finne en likedan hun kan få i julegave.

Derfor lurer jeg på om det er noen som vil selge kopper i et servise dekorert med markblomster produsert av porsgrund porselen for ca 20 år siden.

Serviset består av et sett (asjett, tefat og kopp) per markblomst, og hver gjenstand i settet er hvit dekorert med en eller to blomster.

Jeg husker ikke hvilket motiv det var på koppen som ble knust, men hvis du har noe å selge - si ifra så finner jeg det ut!

Hun har fått serviset fra en nå død og veldig kjær person og hadde nok blitt glad hvis serviset ble komplett igjen.

Fortsetter under...

Gjest muttilla

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online."

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5

Annonse

• 1 måned senere...

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online."

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5

Jeg tør da virkelig påstå at jeg ikke gjorde noe av dette i mitt innlegg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...