Gå til innhold

Ereksjons problem

Anbefalte innlegg

Hei

Har i det siste hatt litt problemer med ereksjon. Er 31 har ikke hatt problemer med dette før, har hatt diabetes i ca 9 år. Greit kontrollert, kanskjelitt høyt i perioder. Jeg lurer på om blodsukker nivået vil påvirke erekjsonen, slik at om det er for høyt/ lavt der og da vil påvirke den..eller begynner jeg å bli gammel. Har ikke hatt slike problemer tidliger. Ereksjonen uteblir ikke, men varer kortere, og blir halvslapp, frustrerende og litt flaut i forhold til partner som har gitt uttrykk for at hun føler seg utilstrekkelig pga av dette. Noe jeg kan /bør gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16609-ereksjons-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ereksjonsproblemer kan være en komplikasjon til diabetes og skyldes som regel at høyt blodsukker over litt tid fører til at de små blodårene og nervene som fører signaler og blod ut i penis er redusert.

Det finnes heldigvis medisiner for dette nå, og hvis man tar det tidlig så kan man kanskje reversere utviklingen.

Det er uansett viktig at man prøver å få blodsukkeret riktig regulert og hvis du røyker: Slutt! Det forverrer situasjonen.

Ta en prat med legen din og så skal du nok få hjelp!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16609-ereksjons-problem/#findComment-77035
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...