Gå til innhold

Julegave

Gjest M.Angelica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg hurtigmixer, digitalt kamera, Return of the King Special extended DVD edition, diverse glass til vin/drinker, kjøleskapsmagneter, nyeste Rammstein cd'en, undertøy, paiform, vinhylle... hmm.. kommer ikke på mer i farten.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg ønsker meg hurtigmixer, digitalt kamera, Return of the King Special extended DVD edition, diverse glass til vin/drinker, kjøleskapsmagneter, nyeste Rammstein cd'en, undertøy, paiform, vinhylle... hmm.. kommer ikke på mer i farten.

Mange fine ønsker :)

Jeg kommer ikke på noe, og kjæresten min maser.

Hehe...

Eneste jeg kan komme på er øredobber.

Skrevet

Vindvotter, joggebukse, stor genser m/høy hals, ring, smykke.

hare1365380455
Skrevet

Ønsker meg den nye cd'en til Gwen Stefani, gavekort (trenger noen nye klær)... Det var det jeg kom på nå!

Skrevet

Jeg ønsket meg mini iPod, men det fikk jeg av sønnen min i forrige uke - på forskudd.

Ellers ønsker jeg meg røde eller lilla skinnhansker, ny toalettmappe, sånn som man kan brette ut og henge opp, "Cold Mountain" på DVD, samt en masse fornuftige husgreier.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg ønsket meg mini iPod, men det fikk jeg av sønnen min i forrige uke - på forskudd.

Ellers ønsker jeg meg røde eller lilla skinnhansker, ny toalettmappe, sånn som man kan brette ut og henge opp, "Cold Mountain" på DVD, samt en masse fornuftige husgreier.

ååå hvor får man tak i 'toalettmappe, sånn som man kan brette ut og henge opp' ??? :)

Skrevet

Besøk av julenissen! Men han finnes jo ikke, så jeg blir nok skuffet

Skrevet

Allværsjakke, mp3 spiller og en dagmamma til dattra mi.

Skrevet

Besøk av julenissen! Men han finnes jo ikke, så jeg blir nok skuffet

Vi får besøk av nissen hvert annet år, vi :) Men han har aldri gaver til meg, da. Bare de minste. *furte*

Skrevet

Vi får besøk av nissen hvert annet år, vi :) Men han har aldri gaver til meg, da. Bare de minste. *furte*

typisk julenissen, altså... *blæh*

Vi voksne trenger det ofte enda mer!

Skrevet

Ansiktsbehandling/hudpleie, frisørtime (altså penger til frisørtime ;) ), massasje, aromaterapi...sånne ting :)

Skrevet

ååå hvor får man tak i 'toalettmappe, sånn som man kan brette ut og henge opp' ??? :)

Det vet jeg ikke, jeg har bare sett bilder av dem. Det ser så praktisk ut på reise, alt sitter fast i små lommer, istedenfor å ligge hulter til bulter.

Skrevet

Det vet jeg ikke, jeg har bare sett bilder av dem. Det ser så praktisk ut på reise, alt sitter fast i små lommer, istedenfor å ligge hulter til bulter.

ja jeg vet: hulter-til-bulter, rote-rote, bruke-lang-tid-på-badet-når andre-venter.....osv.

Skrevet

Kjøpte en på Cubus, KappAhl eller en av de andre vanlige kjedebutikkene, husker ikke sikkert hvilken. Var ikke særlig dyr heller.

Skrevet

Laptop!

(og det gjør sambo og, så kanskje han kjøper til oss for alle overtidspengene sine!!!)

Skrevet

Nemiboka

"enhjørninger og avsagde hagler"

Den boka er kjempebra! Fikk den til bursdagen, og nå har jeg lest den ut...mange morsomme striper der.

Nemi er helt konge!

Skrevet

Den boka er kjempebra! Fikk den til bursdagen, og nå har jeg lest den ut...mange morsomme striper der.

Nemi er helt konge!

Er dette striper som har vært gitt ut tidligere i blader? For jeg abbonerer på Nemibladet. Lurer på om den er verdt å ønske seg hvis jeg har lest alle stripene før...

Skrevet

Sopranos og Friends på DVD

Kill Bill 1 & 2 på DVD

Nemi-boka og Pondus-boka

stormkjøkken og sitteunderlag

Clinique-øyekrem

vin og deilig mat

gavekort på HM

fotoalbum og bilderammer

notatbøker og kalligrafipenner

Settlers og nytt TP-spill

samleplata til Marilyn Manson

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...