Gå til innhold

Smerter i mellomgulvet

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 ganger nå hatt vanvittige smerter i mellomgulvet..(omtrent der ribbena begynner)Første gang varte det i kanskje en halvtime der jeg kaldsvettet og kastet opp. Jeg lurer på om dette kanskje kan være luft...D begynner ofte med vondt i magen..også stiger d..Men det var sinnsykt vondt og jeg klarte ikke verken sitte, ligge eller stå. Det eneste som hjalp pittelitt var å masere meg der det var vondt. De to andre har ikke vart like lenge og de har forsvunnet av seg selv etter en stund.

(Jeg bor i bergen...kan dette være drikkevannet kanskje?)

Jeg er redd..og håper noen vil svare meg...Legene hjemme er useriøse og skriver bare ut smertestillende uansett..

Skulle likt å vite hva dette er....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166119-smerter-i-mellomgulvet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være luft smerter, men syns det høres litt ut som gallesmerter oxo...Er ikke lege jeg da...*S*....men har hatt gallesmerter selv, + at en venninde har hatt det oxo...For henne hjalp det å kaste opp, men ikkemes, så ikke umulig at det arter seg forskjellig....

Lykke til iallefalll....

Det kan være luft smerter, men syns det høres litt ut som gallesmerter oxo...Er ikke lege jeg da...*S*....men har hatt gallesmerter selv, + at en venninde har hatt det oxo...For henne hjalp det å kaste opp, men ikkemes, så ikke umulig at det arter seg forskjellig....

Lykke til iallefalll....

ikkemes = ikke meg.....

Noe rart med tastaturet her tror jeg:-)

Lykke til iallefalll....

Jeg kom på nå at sist gang så gikk jeg på do og fikk ut litt luft..Og en liten stund etter gav smertene seg helt...

Hei! Sånn har jeg hatt det også! Sitter det mest på høyre side? Fikk tatt blodprøve hos lege som viste høye leververdier - det er tegn på gallestein. Har du brun urin og lys avføring er det også typiske tegn. Jeg har hatt så vondt atjeg måtte på legevakta å få sprøyte - skal vurderes for evt. gallesteinoperasjon. Altså: få tatt blodprøve for å sjekke leververdi så fort som mulig. Lykke til! --bufa---

Hei! Sånn har jeg hatt det også! Sitter det mest på høyre side? Fikk tatt blodprøve hos lege som viste høye leververdier - det er tegn på gallestein. Har du brun urin og lys avføring er det også typiske tegn. Jeg har hatt så vondt atjeg måtte på legevakta å få sprøyte - skal vurderes for evt. gallesteinoperasjon. Altså: få tatt blodprøve for å sjekke leververdi så fort som mulig. Lykke til! --bufa---

Har vært til legen nå!

han sa det var noe syre-greier...måtte ta noen bruse-tabletter..Er vist i sammenheng med eksamensangst og kanskje en spesiell type mat jeg ikke tåler....

• 8 måneder senere...

Annonse

Lykke til iallefalll....

hmmh..d hjelper ikke å kaste opp..men før jeg gjør d kjennes det ut som at d skal hjelpe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...