Gå til innhold

Blæh julebord

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen
Skrevet

Er det bare meg som er lei av drita fulle folk på julebord. Var på julebord forrige helg. Folk drakk mer enn de spiste.

Er så driit lei av den flatfylla som alt for mange driver med

Skrevet

Hva, synes du ikke det er gøy å se 50 åringer sjangle bortover kebabsjappa midt på natta?

:P

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hva, synes du ikke det er gøy å se 50 åringer sjangle bortover kebabsjappa midt på natta?

:P

he he.

Å jo det der er jo like artig hver gang. Og det aller beste er hvis de spyr litt i tillegg. Gjerne innendørs;o)

Skrevet

Jeg skal sitte hjemme hver lørdag fremover, kanskje du også skal det?

Skrevet

Det er i disse tider jeg sier..."takk og lov for at jeg er ferdig med slikt for mange år siden"

;)

Skrevet

Jeg har aldri vært på julebord, jeg... Har blitt invitert til 3 julebord, men aldri gått, av forskjellige årsaker. Derimot gleder jeg meg til mitt aller første julebord som nok blir om noen år. Vil se hva dette fanteriet er for noe :)

Skrevet

Det som er så tragisk med julebord er at det ofte er folk som aldri går ut og drikker ellers. Og når så julebordet kommer så vet de hverken hvordan man skal oppføre seg, eller hvor egne grenser for beruselse går. Selv foretrekker jeg å være såpass i kontakt med egen flatfyll at et julebord ikke fortoner seg annerledes enn en hvilken som helst tur ut.

"..........................."

Skrevet

Det som er så tragisk med julebord er at det ofte er folk som aldri går ut og drikker ellers. Og når så julebordet kommer så vet de hverken hvordan man skal oppføre seg, eller hvor egne grenser for beruselse går. Selv foretrekker jeg å være såpass i kontakt med egen flatfyll at et julebord ikke fortoner seg annerledes enn en hvilken som helst tur ut.

"..........................."

*nikker*

Overstadig dritings kollegaer på julebord som går gjennom en total personlighetsforvandling er det sesong for nå. Yeah.. Nei, reglemessig moderat drikking er hyggeligere for omverdenen:D

Skrevet

he he.

Å jo det der er jo like artig hver gang. Og det aller beste er hvis de spyr litt i tillegg. Gjerne innendørs;o)

Blir like fascinert over fenomenet hver gang og ber så inderlig om at jeg ikke blir sånn når jeg blir ..eh..eldre :P

For all del, folk må jo få lov til å gjøre som de vil men er allikevel noe snodig fascinerende over godt voksne folk som oppfører seg som 16åringer på sin første drikkefest...

Gjest skal kanskje på julebord
Skrevet

Jeg drikker ikke på julebordet.. Kan godt drikke litt på fest, altså. Men vil ikke drikke sammen med de jeg jobber med! Men nå klarer jeg å la være å helle nedpå, som jeg gjorde før...

Skrevet

Amatørfylla er sjelden sjarmerende.

Folk vet rett og slett ikke hvordan de skal drikke (og ikke minst hvordan de skal slutte).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...