Gå til innhold

mye syk og trenger mange råd.

Anbefalte innlegg

nå er jeg skikkelig oppgitt.. håper noen har noen tips. har siden jeg var 12 hatt sikkert 25 bronkitter og ca 12 lungebetennelser. også noe som ble diagnostisert som uspesifisert astma. er nå 20.(jente) har hatt veldig mange nyrebekkenbetennelser i tillegg.

da jeg var 16 ble jeg lagt inn på sykehus med feber og smerter øverst i magen. hadde da hovne lymfeknuter i magen og fikk plutselig crp 320 og litt forhøyede nyre, galle prøver. ble sendt rundt på 3 sykehus før de konkluderte med at det hadde vært en betennelse et sted, men de visste ikke hvor..

da jeg var 17 ble jeg akutt dårlig, med fryktelig hodepine, ryggsmerter (nederst i ryggen) og kjempe vondt i øynene. så også da at jeg hadde hovne øyer til tider, det får jeg til tider enda. den gang ble konklusjonen regnbuehinnebetennelse. men det forklarer ikke de andre smertene jeg hadde. har siden det hatt mye vondt i hodet. i panna og "bak" øynene.

i fjor høst begynte jeg å kaste opp og få diare. hadde da en negativ gastroskopi. hadde også urinveisinfeksjons symptomer, med mye blod, eggehvite, hvite og sukker i urinprøvene. dette vedvarte helt til jeg i februar i år ble lagt inn på sykehus med crp 300. urinprøvene viste nesten ikke noe, men jeg ble behandlet for nyrebekken betennelse. hadde da også en spiserørsbetennelse. crp gikk ned og jeg ble skrevet ut med større ryggsmerter enn da jeg kom på sykehuset. har etter dette hatt feber hver dag (som regel ikke hele dagen). ikke høy men litt over 38. har også en ubehagelig varmefølelse i hodet ofte og har mye hetetokter. alle disse tingene kommer i perioder og feberen har heldigvis tatt en pause nå.. ulcerøs colitt og chrons er utelukket. står så fast, selv legen min vet ikke hva jeg skal gjøre. noen som har et tips om hvor jeg kan henvises slik at jeg kan finne ut av dette. det ødelegger alt av skolegang og mere til. jeg vet at det er noe galt et sted, men vet bare ikke hvor. og det er ofte vanskelig å bli tatt seriøst av mange leger. huff... håper på mange svar for dette tar knekken på meg. lei av å måtte kjempe mot helsevesenet samtid som jeg er dårlig. man må være frisk for å være syk...

en kjempe takk hvis noen svarer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166190-mye-syk-og-trenger-mange-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg, hadde jeg postet dette innlegget også på forum for infeksjonsmedisin og betalt for å få svar av Miklos Degree (eller hva han heter). Han gir utfyllende og gode svar på infeksjonsrelaterte temaer.

Forøvrig tror jeg du må klore deg fast til legen din, og minne vedkommende på at du fortsatt ikke er bra slik at du ikke glemmes /overses av helsevesenet.

Hvis jeg var deg, hadde jeg postet dette innlegget også på forum for infeksjonsmedisin og betalt for å få svar av Miklos Degree (eller hva han heter). Han gir utfyllende og gode svar på infeksjonsrelaterte temaer.

Forøvrig tror jeg du må klore deg fast til legen din, og minne vedkommende på at du fortsatt ikke er bra slik at du ikke glemmes /overses av helsevesenet.

takk. skal prøve på det jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...