Gå til innhold

Begynne med Yamin piller

Anbefalte innlegg

underligunderlig

Hei

Jeg har fått resept på p-pillen Yasmin, og skal starte på den første mensdag. Jeg vil allerhelst ta den fast hver morgen. Hvis jeg da får første mens midt på dagen eller kvelden. Kan jeg da vente til neste morgen med å ta den? i såfall er jeg ikke sikker fra første pille?

eller jeg tar den på ettermiddagen den dagen jeg får mensen, og neste pille på morgenen etter? hva skjer da? blir det for nærme mellom pillene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166223-begynne-med-yamin-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Ta den første når du får mensen du, uansett tid på døgnet. Hvis det er på kvelden kan du jo ta den litt utpå dagen neste dag, og om morgenen neste dag etter det igjen. F.eks.

Hvis du får mensen på dagen, ville jeg tatt først pille da og neste pille neste morgen.

Jeg tålte ikke yasmin selv. Ble veldig deprimert og måtte bare slutte. Men jeg håper de fungerer bedre for deg da :-)

Jeg måtte også begynne med å ta pillen på kvelden fordi jeg ble så kvalm av dem en periode. Da ble jeg kvalm på natta mens jeg sov i steden for på dagen mens jeg var på jobb. Så gikk jeg over til å ta den om morgenen igjen etterhvert.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...