Gå til innhold

Hva er det med denne iq-testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok den i går mens det var feil på sidene, så min iq er bare 70.

Slet veldig med å få den opp i går, det hjalp ikke å tillate pop-up reklame, den ville ikke åpnes, så jeg måtte deaktivere Norton.

I dag skulle jeg ta den på nytt - nå nytter det ikke å deaktivere Norton engang, får melding om at det er pop-up vindu som jeg ikke kan åpne.

Grrrrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skit i iq-tester! Er du smart, skjønner du at du er det:) Og at det ikke er noen idè å skryte av det....:)

Skrevet

Skit i iq-tester! Er du smart, skjønner du at du er det:) Og at det ikke er noen idè å skryte av det....:)

Jeg er smart og tok testen i morges klokka 10 fikk bare 70 jeg og, så det er ikke sikkert den er i orden i dag heller.

Skrevet

Jeg er smart og tok testen i morges klokka 10 fikk bare 70 jeg og, så det er ikke sikkert den er i orden i dag heller.

Ja det kan man lure på gitt!

Min datter på 10år tok testen i dag og fikk 95!?!

Skrevet

Ja det kan man lure på gitt!

Min datter på 10år tok testen i dag og fikk 95!?!

:) jeg trenger ikke sånne tester jeg, har testga meg før på ppt.... og har "normal" IQ:)

Flink dattera di da:)

Skrevet

Visste ikke at det var noe feil i går. Kanskje det er håp for meg og da - jeg fikk nemlig 72 i går kveld. I fjor hadde jeg over 100. Kan vel ikke ha mistet såpass mye intelligens på ett år??!!!

De regnestykkene var jo egentlig greie, men jeg fikk jo ikke tid til å sette opp likninger :-(

Logikk-spørsmålene bommer jeg som regel på... Men språk og teknikk pleier å gå greit.

Skrevet

:) jeg trenger ikke sånne tester jeg, har testga meg før på ppt.... og har "normal" IQ:)

Flink dattera di da:)

Tja, hun er flink til å gjette kanskje;o)

Skrevet

Jeg fikk også 70. Jeg vet jeg trykket for sent på et par spørsmål, men jeg vet jeg hadde mange flere rette enn de som ble registrert.

Det blir litt galt å ta den på nytt nå, har jo sett svarene på alle på TV.

Det var dessuten altfor liten tid på noen av spørsmålene. 95% av tiden gikk med til å lese de lange oppgavene. På andre oppgaver satt jeg og ventet på neste spørsmål. Men det virket som om totaltiden var mye kortere enn i fjor. Jeg begynte å svare omtrent da de begynte i TV, og var ferdig da de bare hadde unnagjort et par grupper!

Man får ikke S på matteeksamener når man har 70 i IQU eller hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...