cecily Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hva med et nytt forum for alle oss som ønsker å bli gravide, og som ikke egentlig hører til på graviditet, småbarn, adopsjon eller ufrivillig barnløshet? Et sted der vi kan mase hull i hodet på hverandre absolutt hele tiden. Snella....? 0 Siter
simane Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det var et kjempebra forslag!!! Jeg kommer til å bli aktiv bruker dersom det blir aktuelt. 0 Siter
cecily Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Det var et kjempebra forslag!!! Jeg kommer til å bli aktiv bruker dersom det blir aktuelt. Ja, var ikke det genialt eller hva? *selvdigging* Og blir det et slikt forum kommer jeg til å bli fast inventar sammen med alle de andre smådesperate jentene som bare måååå snakke om baby, eggløsning, testing o.l. heeeeeeele tiden. *drømme* 0 Siter
Gjest Webmaster, design Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det er jo en så god idé at det har vi gjort nå. 0 Siter
cecily Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Det er jo en så god idé at det har vi gjort nå. Å, nå føler jeg meg beæret her. *kvitre på en gren* Skal inn og starte maset med en eneste gang. 0 Siter
cecily Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Det er jo en så god idé at det har vi gjort nå. I liky! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.