Gå til innhold

Ateistiske journalister omfavner islam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en parodi på det som blir skrevet her:

"- Mange synes å ha glemt at vi lever i et demokrati, hvor det skal være rom for meninger og ulike oppfatninger. Men det virker som om journalister ikke tåler andre meninger enn sine egne. Derfor er det tydeligvis veldig viktig for dem å gå til angrep på Hagen og andre kristne som ønsker å forby islam i Norge, fortsetter Johannessen"

Kilde: http://www.herregud.com/visnyhet.asp?id=148

Artikkelen er jo nesten et ekko av det som enkelte skriver her, bare at man virkelig kan se dobbelmoralen i det de skriver.

Med vennlig hilsen

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Mr Kahn

9

• Grip

8

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den eneste (jeg har registrert på dol) som har ivret for innskrenking av ytringsfriheten her i landet, er jo nettopp sør.

Skrevet

Senest igår avslørte du til gangs at ytringsfriheten skal være forbeholdt deg selv og Muhktar, mens du ønsker å kneble alle som er uenig med dere ved et utstrakt misbruk av §135a.

Du er og blir DOLs hoffnarr.

Skrevet

Den eneste (jeg har registrert på dol) som har ivret for innskrenking av ytringsfriheten her i landet, er jo nettopp sør.

Ja, du er jo en stor forsvarer av ytrings- og religions-frihet, Grip.

[ironi]

Skrevet

Senest igår avslørte du til gangs at ytringsfriheten skal være forbeholdt deg selv og Muhktar, mens du ønsker å kneble alle som er uenig med dere ved et utstrakt misbruk av §135a.

Du er og blir DOLs hoffnarr.

Jaha - og ellers føler du deg bedre idag?

Skrevet

er dette virkelig en seriøs side. Svevende ord, hva er dette for noe tulle. skulle tro det var en parodi på noe her. Jeg er kristen selv, men hvis folk flest skulle tro at de fleste kristne er slik som beskrevet her så blir jeg bekymret

Skrevet

er dette virkelig en seriøs side. Svevende ord, hva er dette for noe tulle. skulle tro det var en parodi på noe her. Jeg er kristen selv, men hvis folk flest skulle tro at de fleste kristne er slik som beskrevet her så blir jeg bekymret

Hei Timari,

Svevende Ord Bibelsenter er selvsagt en parodi på Levende Ord Bibelsenter og andre fundamentalistiske organisasjoner.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei Timari,

Svevende Ord Bibelsenter er selvsagt en parodi på Levende Ord Bibelsenter og andre fundamentalistiske organisasjoner.

Med vennlig hilsen

he he:)

ble litt bekymret.Vet at en del sekter er ekstreme men bra at det var parodi da. Til og med så bra at jeg ikke skjønte at det var det.

Skrevet

herregud.com er da en parodi. Å bruke noe som helst derfra som "bevis" på noe som helst er som nettsiden i seg selv; Ustyrtelig komisk.

Skrevet

herregud.com er da en parodi. Å bruke noe som helst derfra som "bevis" på noe som helst er som nettsiden i seg selv; Ustyrtelig komisk.

Overså et sekund at du brukte ordet parodi selv, kanskje vi er enige her likevel. :-D

Skrevet

oj da

nå ble jeg litt flau over meg selv for at jeg ikke gjennomskuet at dette var en parodi. Ble altfor opprørt over det jeg leste her.

Men morsomt da :)

he he

Skrevet

he he:)

ble litt bekymret.Vet at en del sekter er ekstreme men bra at det var parodi da. Til og med så bra at jeg ikke skjønte at det var det.

Hei,

Ja, det disse fundamentalistene forfekter er så ekstremt at det noen ganger er vanskelig å vite om de mener det seriøst.

Det er det samme med de fleste religioner - det finnes alltid noen ekstremister, og de blir brukt (av folk i andre religioner) til å sverte hele folkegrupper. Det som enkelte (som Hagen og Den Brune Berme her på siden) uttaler mot muslimer her i Norge er akkurat det samme som jødene var utsatt for for 70 år siden.

Og like skremmende.

Med vennlig hilsen

Skrevet

oj da

nå ble jeg litt flau over meg selv for at jeg ikke gjennomskuet at dette var en parodi. Ble altfor opprørt over det jeg leste her.

Men morsomt da :)

he he

*ler*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Overså et sekund at du brukte ordet parodi selv, kanskje vi er enige her likevel. :-D

*ler meg skakk*

Selvsagt er det en parodi over kombinasjonen av fundamentalistiske religiøse, og Den Brune Bermen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og her er en av grunnene til at jeg mener §135a ikke bare bør være en sovende paragraf:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article566637.ece

Men du ønsker tydeligvis at trakassering av uskyldige bare skal fortsette. Antisemitter som Sjølie og deg.

Og ikke forsøk å vri deg ut av det ved å påstå at han trakasserer jøder, mens du trakasserer muslimer. Poenget er IKKE hvilken gruppe dere trakasserer, men at dere trakasserer uskyldige.

Skrevet

Og her er en av grunnene til at jeg mener §135a ikke bare bør være en sovende paragraf:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article566637.ece

Men du ønsker tydeligvis at trakassering av uskyldige bare skal fortsette. Antisemitter som Sjølie og deg.

Og ikke forsøk å vri deg ut av det ved å påstå at han trakasserer jøder, mens du trakasserer muslimer. Poenget er IKKE hvilken gruppe dere trakasserer, men at dere trakasserer uskyldige.

Framfor å forby meninger, mener jeg at åpen debatt er best egnet til å ta knekken på de grumsete synspunkter og totalitære holdninger.

Jeg skjønner at du gjerne vil forby det du ikke liker (du er jo en totalitær sjel), men vi er nok best tjent med å dyrke retten til det frie ord, selv om vi aldri så mye misliker ytringenes innhold.

Jeg vil for øvrig tro at de jøder som måtte finne på å lese dine skriverier, vil føle ubehag ved å bli brukt av deg på denne måten. Av sør, som jo har brukt år av sitt liv på å angripe alt som har med Israel og jøder å gjøre.

Skrevet

Framfor å forby meninger, mener jeg at åpen debatt er best egnet til å ta knekken på de grumsete synspunkter og totalitære holdninger.

Jeg skjønner at du gjerne vil forby det du ikke liker (du er jo en totalitær sjel), men vi er nok best tjent med å dyrke retten til det frie ord, selv om vi aldri så mye misliker ytringenes innhold.

Jeg vil for øvrig tro at de jøder som måtte finne på å lese dine skriverier, vil føle ubehag ved å bli brukt av deg på denne måten. Av sør, som jo har brukt år av sitt liv på å angripe alt som har med Israel og jøder å gjøre.

Meninger kan man ikke forby.

§135a går på å fremføre de meningene i det offentlige rom.

Du bør selvsagt notere at jeg har Det mosaiske Trosamfunn på min side.

Og igjen er det du som står på motsatt side av diskusjonen til Det Mosaiske Trosamfunn.

Det neste blir vel at du påstår at jødene er antisemittiske også!

Skrevet

Dette er bare signaturen sørs behov for å markere sitt differensierte menneskesyn, der kristne og jøder er en samling fundamentalister, utbytterere og apartheidvennlig brunberme som burde vært gasset og kremert for lenge siden.

Ikke glem at signaturen sør, iflg. ham selv, er en fordomsfri, altruisk filantrop med høy moral og rettferdsfølelse. Men sannheten er at han gjemmer jødehatet sitt bak tullinger som Sjølie og Tvedt.

Heldigvis er signaturen sør minst like latterlig som disse to ny-nazistene.

Skrevet

Gidder du fortsatt svare denne ekstremisten?

Personlig tar jeg en Cointreau til kaffen og humrer over svigerfars bilkjøp; -03 mod. VW Caravelle TDI Multi Van. Skjønte det på'n, da han så jeg kom med min ti-seter. Sånn bil skulle'n ha.

;^)

Mye snø borte hos deg?

Skrevet

Sør-du kunne drept meg! Jeg lo jo så jeg nesten datt av stolen da jeg leste den artikkelen:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...