Gå til innhold

Ateistiske journalister omfavner islam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gidder du fortsatt svare denne ekstremisten?

Personlig tar jeg en Cointreau til kaffen og humrer over svigerfars bilkjøp; -03 mod. VW Caravelle TDI Multi Van. Skjønte det på'n, da han så jeg kom med min ti-seter. Sånn bil skulle'n ha.

;^)

Mye snø borte hos deg?

Snø? Har vært, men nå er det junitemperatur. Så slepper'n å rote fram skia i det lengste.

Jeg prøver også å drekke litt av og til, men tida strekker ikke til. Men når du nevner det, så kanskje...en liten en.

Å kjøre noen runder på dol er bare trivelig. Sure Sør biter på villig vekk, verre enn makrellen på høsten.

For øvrig er tidene gode, hvilket de forhåpentligvis er på dine (og eders charmante hustru, naturligvis) kanter også.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Mr Kahn

9

• Grip

8

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sør-du kunne drept meg! Jeg lo jo så jeg nesten datt av stolen da jeg leste den artikkelen:D

...hva som var så morsomt ved denne «artikkelen».

Er det orkesteret som spiller trøstig videre mens Titanic synker?

Skrevet

Meninger kan man ikke forby.

§135a går på å fremføre de meningene i det offentlige rom.

Du bør selvsagt notere at jeg har Det mosaiske Trosamfunn på min side.

Og igjen er det du som står på motsatt side av diskusjonen til Det Mosaiske Trosamfunn.

Det neste blir vel at du påstår at jødene er antisemittiske også!

Du må nå gjerne ta hvilket trossamfunn du vil til inntekt for ditt syn. Morsomt forresten at akkurat du velger trossamfunn som sannhetsvitne.

Jeg tror man må forholde seg noenlunde prinsipielt til ytringsfrihet.

Skrevet

Den parodierer deg og dine så nøyaktig, og du må være kjemisk renset for selvinnsikt hvis du ikke ser det:

"Når Muhammed drepte sine fiender, så var dette fordi han ønsket å spre sin terror-religion.

Når Gud dreper sine fiender er det fordi at han har et budskap om fred og evig frelse, som man må være hjernevasket sosialist for å ikke forstå."

Det eneste som mangler er preik om vulgærmarxister! *ler*

Skrevet

Dette er bare signaturen sørs behov for å markere sitt differensierte menneskesyn, der kristne og jøder er en samling fundamentalister, utbytterere og apartheidvennlig brunberme som burde vært gasset og kremert for lenge siden.

Ikke glem at signaturen sør, iflg. ham selv, er en fordomsfri, altruisk filantrop med høy moral og rettferdsfølelse. Men sannheten er at han gjemmer jødehatet sitt bak tullinger som Sjølie og Tvedt.

Heldigvis er signaturen sør minst like latterlig som disse to ny-nazistene.

Det må falle deg tungt for brystet at jeg er nøyaktig like mye mot muslimske, kristne og jødiske fundamentalister.

Skrevet

Du må nå gjerne ta hvilket trossamfunn du vil til inntekt for ditt syn. Morsomt forresten at akkurat du velger trossamfunn som sannhetsvitne.

Jeg bruker enighet med det jødiske trosamfunnet (både her, og i Krystallnatt-debatten) som sannhetsvitne på at antisemitten her er deg.

Og nei, jeg ser ikke noen grunn til at du skal få trakassere jøder eller muslimer ved å gjemme deg bak "ytringsfrihet", mer enn jeg ser noen grunn til at religiøse fundamentalister skal få bryte straffeloven ved å gjemme seg bak religionsfrihet.

Skrevet

Gidder du fortsatt svare denne ekstremisten?

Personlig tar jeg en Cointreau til kaffen og humrer over svigerfars bilkjøp; -03 mod. VW Caravelle TDI Multi Van. Skjønte det på'n, da han så jeg kom med min ti-seter. Sånn bil skulle'n ha.

;^)

Mye snø borte hos deg?

Det er flott at du diskuterer bilkjøp og sne, slik at vi slipper antisemittismen din her.

Fortsett med det; DOL blir et bedre sted å være for alle.

Skrevet

Snø? Har vært, men nå er det junitemperatur. Så slepper'n å rote fram skia i det lengste.

Jeg prøver også å drekke litt av og til, men tida strekker ikke til. Men når du nevner det, så kanskje...en liten en.

Å kjøre noen runder på dol er bare trivelig. Sure Sør biter på villig vekk, verre enn makrellen på høsten.

For øvrig er tidene gode, hvilket de forhåpentligvis er på dine (og eders charmante hustru, naturligvis) kanter også.

...her går det så det suser, tidene er gode og barskapet er fullt etter to Frankrike-turer.

Fruen hilser selvsagt tilbake, de «Charmante» holder akkurat nå et hælvete oppe i vestvingen et sted. Kanskje jeg burde ta den minste og denge den største med. ;^)

Har funnet en annen debattside som jeg pusler litt med fra tid til annen. Tenkte jeg skulle bruke DOL til noe annet enn å polemisere med denne sør-fyren. Jeg liker å skrive om forskjellige ting, så kanskje det er en bra begynnelse å ignorere gærningene og heller skrive om noe annet enn bare Midtøsten?

Hrm, det er unaturlig å ha treverk surret fast til beina, enten det er snø eller ikke. Hadde et vært VårHerres mening at vi skulle gå (pås ski), så ville vi vært født med meier eller fire hjul.

Hold ut! =^)

Skrevet

Høh? Seriøst? Jeg er selv kristen, men dette her var jo så teite uttalelser at man ikke kan annet enn å le. Håper (og tror?) at Gud har humor, og tilgir meg..:) (for øvrig har jeg det med å få latteranfall på upassende steder, så...)

Skrevet

...nå telte han dei åsså!

Då måkke trakassere jøder, Grip. Da får'u sør på nakken, vettu. Åsså må dukke fortelle gærningen om ytringsfrihet, for det er bare forbeholdt Allahs vernepliktige.

;^)

*vinker til søremann*

Skrevet

Det er flott at du diskuterer bilkjøp og sne, slik at vi slipper antisemittismen din her.

Fortsett med det; DOL blir et bedre sted å være for alle.

I dag er du riktig underholdende.

Antisemittisme er jo vanligvis synonymt med jødefiendtlighet. At akkurat du, som jo har lagt alt som er jødisk og israelsk for hat, snakker om antisemittisme, er jo direkte morsomt.

Du blir så fort fiksert på enkelte ord, sør. Antisemittisme er et slikt. Jeg tror nok du vil være bedre tjent med å velge et annet. Din "record" hva angår jødefiendtlighet her på dol, er jo godt kjent.

Skrevet

Høh? Seriøst? Jeg er selv kristen, men dette her var jo så teite uttalelser at man ikke kan annet enn å le. Håper (og tror?) at Gud har humor, og tilgir meg..:) (for øvrig har jeg det med å få latteranfall på upassende steder, så...)

De som husker AKP m/l og KUL fra 70-tallet har nok en litt annen oppfatning av deres sans for «humor». Signaturen sør er ortodoks marxist med begge beina plantet i Hitler og Stalin, der deres felles jødehat brenner som en blodrød ild midt i blant oss i 2004.

Jeg er forøvrig glad for at signaturen sør åpner for denne type satire, da jeg har en del materiale liggende som viser hvordan den kollektive sinnsjukdommen Islam kan fortone seg ved å ta noen skritt tilbake og betrakte det i perspektiv.

Skrevet

...nå telte han dei åsså!

Då måkke trakassere jøder, Grip. Da får'u sør på nakken, vettu. Åsså må dukke fortelle gærningen om ytringsfrihet, for det er bare forbeholdt Allahs vernepliktige.

;^)

*vinker til søremann*

Jeg tar meg heller en rolig aftensdram for å markere vel overstått helg, og lar sør spinne litt rundt på egenhånd.

Hvis ikke du tar kveldsskiftet videre, da. Man må jo være tre fulle stillinger for å holde tritt med fyren. SÅ det skal'n ha..han er ikke lett å ta på kondisen.

Skrevet

De som husker AKP m/l og KUL fra 70-tallet har nok en litt annen oppfatning av deres sans for «humor». Signaturen sør er ortodoks marxist med begge beina plantet i Hitler og Stalin, der deres felles jødehat brenner som en blodrød ild midt i blant oss i 2004.

Jeg er forøvrig glad for at signaturen sør åpner for denne type satire, da jeg har en del materiale liggende som viser hvordan den kollektive sinnsjukdommen Islam kan fortone seg ved å ta noen skritt tilbake og betrakte det i perspektiv.

Du skriver: "Signaturen sør er ortodoks marxist med begge beina plantet i Hitler og Stalin"

*flirer*

Og dette er det beste du kan komme med?

Du glemte jo at jeg er kannibal, og tilhenger av å sende svenskene til nordpolen, og bergensere til Østfold.

Skrevet

Jeg tar meg heller en rolig aftensdram for å markere vel overstått helg, og lar sør spinne litt rundt på egenhånd.

Hvis ikke du tar kveldsskiftet videre, da. Man må jo være tre fulle stillinger for å holde tritt med fyren. SÅ det skal'n ha..han er ikke lett å ta på kondisen.

...jeg skal på jobb i morra, og nå er'e stress som fan før jul. Tidtrøyta med denne muslimlogrende jødehateren overlater jeg til de som har tid - og kondis!

Lurer på om jeg ikke skal få webbis med på å lage en side om god mat og vin her på DOL? Og selvsagt med noggo attåt av livet små og store gleder? Jeg registerer at DOL gjennomgår den ene ansiktsløftingen etter den andre, men bare på lay-out, burde ikke vi snart slippe til med bil, fritid, mat, vin og kvinnfolkprat?

Skrevet

I dag er du riktig underholdende.

Antisemittisme er jo vanligvis synonymt med jødefiendtlighet. At akkurat du, som jo har lagt alt som er jødisk og israelsk for hat, snakker om antisemittisme, er jo direkte morsomt.

Du blir så fort fiksert på enkelte ord, sør. Antisemittisme er et slikt. Jeg tror nok du vil være bedre tjent med å velge et annet. Din "record" hva angår jødefiendtlighet her på dol, er jo godt kjent.

Bortsett fra det heller fellende beviset at du ikke kan finne ETT eneste innlegg av meg som er jødefiendtlig.

Du er selvsagt velkommen til å forsøke!

====

Det er også morsomt å observere at det er JEG som går skulder til skulder med jøder (og mange andre) for å markere Krystallnatten, mens du aldri deltok.

Både ditt og Kahns "engasjement for jøder" er en løgn.

Skrevet

Du skriver: "Signaturen sør er ortodoks marxist med begge beina plantet i Hitler og Stalin"

*flirer*

Du glemte jo at jeg er kannibal, og tilhenger av å sende svenskene til nordpolen, og bergensere til Østfold.

Men elger har du i hvert fall sympati for, har jeg forstått;) Det er da noe å bygge videre på, mener jeg...hehe

Skrevet

*flirer*

Endelig greide du lage en sann overskrift.

Skrevet

...jeg skal på jobb i morra, og nå er'e stress som fan før jul. Tidtrøyta med denne muslimlogrende jødehateren overlater jeg til de som har tid - og kondis!

Lurer på om jeg ikke skal få webbis med på å lage en side om god mat og vin her på DOL? Og selvsagt med noggo attåt av livet små og store gleder? Jeg registerer at DOL gjennomgår den ene ansiktsløftingen etter den andre, men bare på lay-out, burde ikke vi snart slippe til med bil, fritid, mat, vin og kvinnfolkprat?

Støttes fullt ut. Husk å ta med båt.

Når halve dol går med til diskusjoner om politikk i en eller annen form, må det vel gå an å få litt fokus på de områdene du nevner.

Hva som er best for folks helse, er det ingen tvil om.

Skrevet

Men elger har du i hvert fall sympati for, har jeg forstått;) Det er da noe å bygge videre på, mener jeg...hehe

*glis*

Sånn bare i tilfelle:

Jeg er humanist, ateist (tror ikke på noen himmel-gud), og ikke på noen politisk ytterkant.

Det er en selvfølge at jeg ikke diskriminerer verken jøder, muslimer, kristne eller noen annen folkegruppe, nettopp fordi ståstedet mitt er "individet". (Derfor blir det jo ekstra latterlig å bli beskyldt for kommunisme! *flire*)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...