Gå til innhold

Ateistiske journalister omfavner islam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig greide du lage en sann overskrift.

Overskriften er et sitat fra Kahn, og var så morsom at den fortjente å bli publisert bedre.

Den er selvsagt helt på høyde med din gamle påstand om at jeg var kannibal!

*trøster*

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Mr Kahn

9

• Grip

8

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Overskriften er et sitat fra Kahn, og var så morsom at den fortjente å bli publisert bedre.

Den er selvsagt helt på høyde med din gamle påstand om at jeg var kannibal!

*trøster*

Sitat:"Den er selvsagt helt på høyde med din gamle påstand om at jeg var kannibal!"

Ikke godt å si hva du lærte på dine påståtte rundreiser i både Afrikas og Sør-Amerikas jungeler.

Skrevet

*glis*

Sånn bare i tilfelle:

Jeg er humanist, ateist (tror ikke på noen himmel-gud), og ikke på noen politisk ytterkant.

Det er en selvfølge at jeg ikke diskriminerer verken jøder, muslimer, kristne eller noen annen folkegruppe, nettopp fordi ståstedet mitt er "individet". (Derfor blir det jo ekstra latterlig å bli beskyldt for kommunisme! *flire*)

Med vennlig hilsen

En human-ateist med et komplett svart\hvit syn på menneskene rundt seg?

En ateist som ser demoner på høylys dag, i det han innrømmer å sitte på DOL døgnet rundt for å bekjempe onde mennesker?

Narr oss ikke til å le!

Skrevet

Sitat:"Den er selvsagt helt på høyde med din gamle påstand om at jeg var kannibal!"

Ikke godt å si hva du lærte på dine påståtte rundreiser i både Afrikas og Sør-Amerikas jungeler.

Mer om mennesker, fundamentalisme, og fattigdom enn du noensinne vil forstå.

Derfor kan du sitte der med din uvitenhet og hatet ditt.

Skrevet

En ateist som ser demoner på høylys dag, i det han innrømmer å sitte på DOL døgnet rundt for å bekjempe onde mennesker?

Narr oss ikke til å le!

Hold nå demonene du ser for deg selv.

Skrevet

Mer om mennesker, fundamentalisme, og fattigdom enn du noensinne vil forstå.

Derfor kan du sitte der med din uvitenhet og hatet ditt.

Om mennesker vet du bare at noen er onde og noen gode.

Å forsvare muslimsk fundamentalisme er din heltidsbesjeftigelse.

Din åndsfattigdom gjør selv den mest materielt fattige etiopier rik.

Skrevet

Om mennesker vet du bare at noen er onde og noen gode.

Å forsvare muslimsk fundamentalisme er din heltidsbesjeftigelse.

Din åndsfattigdom gjør selv den mest materielt fattige etiopier rik.

Hvor har jeg forsvart fundamentalisme? Muslimsk eller annen?

Har du virkelig så få argumenter at du hele tiden er nødt å lyve?

Skrevet

*glis*

Sånn bare i tilfelle:

Jeg er humanist, ateist (tror ikke på noen himmel-gud), og ikke på noen politisk ytterkant.

Det er en selvfølge at jeg ikke diskriminerer verken jøder, muslimer, kristne eller noen annen folkegruppe, nettopp fordi ståstedet mitt er "individet". (Derfor blir det jo ekstra latterlig å bli beskyldt for kommunisme! *flire*)

Med vennlig hilsen

"To sannheter nærmer seg hverandre. en kommer innenfra, en kommer utenfra, og der de møtes, har en mulighet til å se seg selv."

tomas transtrømer

Skrevet

Du må nå gjerne ta hvilket trossamfunn du vil til inntekt for ditt syn. Morsomt forresten at akkurat du velger trossamfunn som sannhetsvitne.

Jeg tror man må forholde seg noenlunde prinsipielt til ytringsfrihet.

Det er forresten rørende å se alle innleggene hvor du kjemper for muslimske fundamentalisters ytringsfrihet!

Eller møtte du deg selv i døren nå?

For du mener vel ikke at ytringsfrihet kun skal gjelde deg?

Skrevet

"To sannheter nærmer seg hverandre. en kommer innenfra, en kommer utenfra, og der de møtes, har en mulighet til å se seg selv."

tomas transtrømer

Evt. treffer man en elg der!

*erfaren*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Narr oss ikke til å le!

...før han begynner med selvmedisinering. Webbis må snart gå opp i styrken på flass-shampoo'en hvis vi ikke lar søremann i fred, og søremann selv stripugger Mein Kampf og Sions Vises Protokoller for å holde motet oppe i disse dager.

Skrevet

...før han begynner med selvmedisinering. Webbis må snart gå opp i styrken på flass-shampoo'en hvis vi ikke lar søremann i fred, og søremann selv stripugger Mein Kampf og Sions Vises Protokoller for å holde motet oppe i disse dager.

Igjen avslører du bare dine egne idealer.

Det er, for øvrig, ikke lenge siden du innrømmet at jeg ikke var noen jødehater.

Skrevet

He he..

Det har vært uvanlig lite sletting her i det siste. Ser ut som de har gitt oss opp:-)

Gjest Moderator
Skrevet

He he..

Det har vært uvanlig lite sletting her i det siste. Ser ut som de har gitt oss opp:-)

Har hatt mye annet å gjøre, men bare vent så kommer vi sterkere tilbake !

Skrevet

...jeg skal på jobb i morra, og nå er'e stress som fan før jul. Tidtrøyta med denne muslimlogrende jødehateren overlater jeg til de som har tid - og kondis!

Lurer på om jeg ikke skal få webbis med på å lage en side om god mat og vin her på DOL? Og selvsagt med noggo attåt av livet små og store gleder? Jeg registerer at DOL gjennomgår den ene ansiktsløftingen etter den andre, men bare på lay-out, burde ikke vi snart slippe til med bil, fritid, mat, vin og kvinnfolkprat?

"Lurer på om jeg ikke skal få webbis med på å lage en side om god mat og vin her på DOL? Og selvsagt med noggo attåt av livet små og store gleder? Jeg registerer at DOL gjennomgår den ene ansiktsløftingen etter den andre, men bare på lay-out, burde ikke vi snart slippe til med bil, fritid, mat, vin og kvinnfolkprat?"

Det er liksom det vi andre her inne bruker Åpent forum til da.

Så sjekk ut neste gang det er et innlegg som heter "Hva skal jeg servere i neste klubb?", "Har noen en oppskrift på en god sjokolade kake?", "Hva skal dere ha til middag i dag?", "Hvilken bil passer for oss?", "Hva skal dere gjøre i helgen?", "Lest noen gode bøker i det siste?", "Siste sette film?"

etc etc etc

Ja, jeg vet - de kan ha en tendens til å drukne i innlegg av mer samfunns-/rase-/religionsrelatert innhold, men de er der...

:-)

Skrevet

Har hatt mye annet å gjøre, men bare vent så kommer vi sterkere tilbake !

Uff, feil teori altså:-)

Skrevet

Artikkelen viser bare hvor merkelig det blir når fundamentalister fra den ene eller andre siden omtaler sin egen religion i forhold til andres.

Deler av hva Johannessen sier om Islam og journalister stemmer ikke så aller verst, men det han sier om (og forsvarer) kristendommen er helt på jordet.

Han minner egentlig mer om deg Sør, enn andre her på DOL. Ikke i hvilke synspunkter han har, men i hans håpløse måte å arguemntere på.

Skrevet

Artikkelen viser bare hvor merkelig det blir når fundamentalister fra den ene eller andre siden omtaler sin egen religion i forhold til andres.

Deler av hva Johannessen sier om Islam og journalister stemmer ikke så aller verst, men det han sier om (og forsvarer) kristendommen er helt på jordet.

Han minner egentlig mer om deg Sør, enn andre her på DOL. Ikke i hvilke synspunkter han har, men i hans håpløse måte å arguemntere på.

Du skriver: "Deler av hva Johannessen sier om Islam og journalister stemmer ikke så aller verst,"

*ler meg skakk*

DET ER EN PARODI!

Hvis du er enig med det, så ville jeg vært MEGET bekymret! *ler*

Skrevet

Du skriver: "Deler av hva Johannessen sier om Islam og journalister stemmer ikke så aller verst,"

*ler meg skakk*

DET ER EN PARODI!

Hvis du er enig med det, så ville jeg vært MEGET bekymret! *ler*

Du har kanskje ikke forstått at parodi vanligvis ligger nær opp til det man forsøker å parodiere?

Som sagt - deler av denne parodien minner mye om din måte å argumentere på, og deler av hva som står der stemmer godt overens med virkeligheten.

Skrevet

Den eneste (jeg har registrert på dol) som har ivret for innskrenking av ytringsfriheten her i landet, er jo nettopp sør.

Jeg vil tro at nye BMW-120-serie med diesel er en fin kjøreopplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...