Gå til innhold

Ateistiske journalister omfavner islam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har kanskje ikke forstått at parodi vanligvis ligger nær opp til det man forsøker å parodiere?

Som sagt - deler av denne parodien minner mye om din måte å argumentere på, og deler av hva som står der stemmer godt overens med virkeligheten.

Du skriver: "Du har kanskje ikke forstått at parodi vanligvis ligger nær opp til det man forsøker å parodiere?"

Nettopp. I dette tilfellet din og resten av Den Brune Bermes "argumentasjon" mot islam.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Mr Kahn

9

• Grip

8

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...her går det så det suser, tidene er gode og barskapet er fullt etter to Frankrike-turer.

Fruen hilser selvsagt tilbake, de «Charmante» holder akkurat nå et hælvete oppe i vestvingen et sted. Kanskje jeg burde ta den minste og denge den største med. ;^)

Har funnet en annen debattside som jeg pusler litt med fra tid til annen. Tenkte jeg skulle bruke DOL til noe annet enn å polemisere med denne sør-fyren. Jeg liker å skrive om forskjellige ting, så kanskje det er en bra begynnelse å ignorere gærningene og heller skrive om noe annet enn bare Midtøsten?

Hrm, det er unaturlig å ha treverk surret fast til beina, enten det er snø eller ikke. Hadde et vært VårHerres mening at vi skulle gå (pås ski), så ville vi vært født med meier eller fire hjul.

Hold ut! =^)

Du burde drikke mer - likte dette innlegget! :)

Skrevet

Jeg vil tro at nye BMW-120-serie med diesel er en fin kjøreopplevelse.

Jeg har selvsagt tatt den i nærmere øyesyn, og jeg liker den.

Men bilen er jo liten og tett og må vurderes mot 147 f.eks. Med fett skinn og Alfa-logoen preget i seteryggen.

Er det forsvarlig å legge så mye penger i bil til mor, da? Det fins jo greie vogner som koster 70-80 laken under det de skal ha for 1-serie.

Man skal jo holde seg selv med skikkelig utstyr, og da blir det dyrt.

Skrevet

"Lurer på om jeg ikke skal få webbis med på å lage en side om god mat og vin her på DOL? Og selvsagt med noggo attåt av livet små og store gleder? Jeg registerer at DOL gjennomgår den ene ansiktsløftingen etter den andre, men bare på lay-out, burde ikke vi snart slippe til med bil, fritid, mat, vin og kvinnfolkprat?"

Det er liksom det vi andre her inne bruker Åpent forum til da.

Så sjekk ut neste gang det er et innlegg som heter "Hva skal jeg servere i neste klubb?", "Har noen en oppskrift på en god sjokolade kake?", "Hva skal dere ha til middag i dag?", "Hvilken bil passer for oss?", "Hva skal dere gjøre i helgen?", "Lest noen gode bøker i det siste?", "Siste sette film?"

etc etc etc

Ja, jeg vet - de kan ha en tendens til å drukne i innlegg av mer samfunns-/rase-/religionsrelatert innhold, men de er der...

:-)

Døh, jeg snakker om mannfolkprat, ØKF, Pondus og sånn som lukter lær og olje, capice? Ikkeno te-party med strak lillefinger og fis i svamp.

*tramper ut*

Skrevet

Døh, jeg snakker om mannfolkprat, ØKF, Pondus og sånn som lukter lær og olje, capice? Ikkeno te-party med strak lillefinger og fis i svamp.

*tramper ut*

.....å du mener sånn kjerringprat...bare omvendt liksom....? :-)

Det er sånn en tar på msn`en det....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...