Gjest Melodie Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hei! Er det noen som vet om et dikt med ordet bøker i eller som handler om noe med bøker? Leste et veldig fint dikt en gang, men nå har jeg glemt både tittel og forfatter. Husker bare at det handlet om noe med bøker, lesing/opplevelse eller lignende. Det var på vers, kanskje to eller tre. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hei Melodie. Kan det være dette du mener: "Så merkelig det er å leve på denne merkelige jord,/der lukt og smak og sorg og glede blir levende av noen ord./Der kan du sitte midt i verden selv om du sitter i en krok/alene i din egen stue og bare leser i en bok." -Inger Hagerup Det er fint synes jeg! 0 Siter
Gjest Melodie Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hei Melodie. Kan det være dette du mener: "Så merkelig det er å leve på denne merkelige jord,/der lukt og smak og sorg og glede blir levende av noen ord./Der kan du sitte midt i verden selv om du sitter i en krok/alene i din egen stue og bare leser i en bok." -Inger Hagerup Det er fint synes jeg! Det var ikke det jeg tenkte på, men fint dikt! Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.