Gå til innhold

Dobbelhake

Gjest dårlig profil

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig profil
Skrevet

Jeg er en 37 år gammle dame som har veldig dårlig profil pga. dobbelhake. Da jeg var yngere tok jeg øvelser hver kveld i årevis for å nettopp ungå dobbelhake. Jeg er redd dette kan være årsaken til at det er så ille nå. Kanskje muskelen er blitt for kraftig rett og slett? Er det i såfall mulig å gjøre noe med dette?

Jeg ønsker å gjøre noe med dobbelhaken. Er det kun fettsuging som er alternativet? Ved fettsuging er det vel slik at man må gå med stram bandasje i lengere tid. dette passer dårlig pga. jobbsituasjonen min.

Finnes det eventuell noen annen behandling som kan hjelpe noe?

Pris?

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

"Dobbelthake" behandles med fettsuging, evt. med tillegg av hudstramming. Man skal også være klar over at en særlig liten hake og eller underkjeve vil forsterke inntrykket. Derfor kan det i noen tilfeller være aktuelt å gjøre noe med dette for å få bedre effekt av behandlingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...