Gjest for@virra Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Samboeren min serverer løgner og bløff hele tida,om små og store ting. Dette gjør at det blir vanskelig å stole på han. Dette sliter på meg og også på forholdet. Jeg har snakket om han om dette. Får til svar at enten må jeg leve med det eller jeg kan bare dra min vei. Med andre ord...han vil ikke prøve å gjøre noe med det. Hva mener dere om dette? Noen erfaringer? Noen råd? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde dratt min vei. Jo lengre man venter, jo vanskeligere å dra. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Gi blaffen i han tullingen der. Herregud, du må da stille større krav til en mann? 0 Siter
Gregga Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Altså, hva skal du med han? En du ikke kan stole på er i utgangspunktet ikke kvalifisert til å ha "tittelen" samboer. Du blir usikker og utrygg, og det vil ikke bli bedre med tiden, når han ikke er villig til å forandre seg. Lykke til! 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Kan du ikke stole på ham så dra.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Da ville jeg tatt den vrangpeisen på ordet og dratt min vei. For det første er det håpløst å leve med en du vet du ikke kan feste lit tid. Og for det andre tar han ikke mye hensyn til dine følelser når han svarer sånn på noe som er et problem for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.