Gjest camilla`n Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har en 22 år gammel samboer som i helga sa han hadde vondt i hjertet... Hadde merket det 2 ganger tidligere, men dette er flere år siden. Jeg vet ingenting om dette, og sa at det er kanskje mulig at hjertet vokser, siden det er en muskel!? Men gjør det det? Noen som har vært borti dette tidligere? Vi var også på fest i helga og konsumerte en god del alkohol, plutselig følte han at han fikk vondt i levera.. Det har han også hatt en gang tidligere. Hva er dette? Fint om noen kan fortelle litt om hva dette kan skyldes hvis dere har opplevd lignende!? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166299-samboer-med-vondt-i-hjerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
scindapsus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ex'en min (23 år)var/er forskrekkelig plaget med vondt i hjertet. En gang fant jeg han i fosterstilling på gulvet, og da bar det rett til legevakta. De tok ørten prøver, og hadde han til overvåking, samt at han fikk med seg overvåkningsmaskin hjem som han skulle bære på seg i 24t, for å se om han kunne ha urytme i hjertet, eller at de kansje fikk registrere et av anfallene. De fant ingenting, og legen mente det sannsynligvis var det at ex'n hadde for trang brysthule i forhold til str. på organene, slik at lungene la press på hjertet. De kunne ikke gjøre noe, og fant ikke at det var noe galt med hjertet, så det var bare noe han måtte leve med, sa de. Men neste gang samboeren din får et anfall, så få ham på legevakta! Man som regel tatt alvorlig når det er en 22-åring med vondt i hjertet, og da får han ihvertfall kansje tatt noen prøver og sånt. Ikke ta for lett på det, for det KAN jo være noe alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166299-samboer-med-vondt-i-hjerte/#findComment-1084398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camilla`n Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ex'en min (23 år)var/er forskrekkelig plaget med vondt i hjertet. En gang fant jeg han i fosterstilling på gulvet, og da bar det rett til legevakta. De tok ørten prøver, og hadde han til overvåking, samt at han fikk med seg overvåkningsmaskin hjem som han skulle bære på seg i 24t, for å se om han kunne ha urytme i hjertet, eller at de kansje fikk registrere et av anfallene. De fant ingenting, og legen mente det sannsynligvis var det at ex'n hadde for trang brysthule i forhold til str. på organene, slik at lungene la press på hjertet. De kunne ikke gjøre noe, og fant ikke at det var noe galt med hjertet, så det var bare noe han måtte leve med, sa de. Men neste gang samboeren din får et anfall, så få ham på legevakta! Man som regel tatt alvorlig når det er en 22-åring med vondt i hjertet, og da får han ihvertfall kansje tatt noen prøver og sånt. Ikke ta for lett på det, for det KAN jo være noe alvorlig. Ja det er jo det jeg ble bekymret for.. At det var noe alvorlig. Men du vet jo sikkert hvordan gutter er? Slapp av kjerring, det går over... Men neste gang så skal jeg sørge for at vi kommer til noen som vet litt mer. Men det er mange år siden han kjente det forrige gang, så det kan kanskje ta lang tid igjen? Takk for svar iallefall.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166299-samboer-med-vondt-i-hjerte/#findComment-1084477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scindapsus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja det er jo det jeg ble bekymret for.. At det var noe alvorlig. Men du vet jo sikkert hvordan gutter er? Slapp av kjerring, det går over... Men neste gang så skal jeg sørge for at vi kommer til noen som vet litt mer. Men det er mange år siden han kjente det forrige gang, så det kan kanskje ta lang tid igjen? Takk for svar iallefall.... Mannfolk skal jo som regel ikke til en lege før de er halvdøde, macho som de tror de er... ) Hjelper jo ikke akkurat på når min kar var livredd for alt som gikk i hvite frakker! ..jaja. Men sånn som det var med ex'n, ihvertfall, så kunne han ha lange, gode perioder, før han plutselig kunne få en periode med relativt hyppige anfall.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166299-samboer-med-vondt-i-hjerte/#findComment-1084532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.