BettyBlue Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Er det noen snille mennesker som kan fortelle meg hva som skjedde? Fikk ikke sett! :-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Fulgte ikke ordentlig med jeg heller, bare halvveis midt i julepyntinga. I går viste de nemlig et slags resyme av hva som har skjedd i de tidligere epiosodene. Har du fulgt med i de andre gikk du ikke glipp av noe Men neste søndag blir det spennende... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Fulgte ikke ordentlig med jeg heller, bare halvveis midt i julepyntinga. I går viste de nemlig et slags resyme av hva som har skjedd i de tidligere epiosodene. Har du fulgt med i de andre gikk du ikke glipp av noe Men neste søndag blir det spennende... Ok, da har jeg vel ikke gått glipp av så mye. Neste søndag ja, finale! Takk for at du svarte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.