Gjest Femur Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg skal kjøpe en parfyme til en dame på litt over 40 år. Må bestille den over nett nå i kveld, så får ikke lukte noe selv. Hun liker godt den klassiske parfymen til Jean Paul Gaultier. Må ikke være for tungt eller "damete" Tips? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Blomsterduft kanskje? Anais Anais synes jeg er god, men parfyme lukter forskjellig fra den ene til den andre av oss. 0 Siter
Gjest godlukten Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Miracle,Lacome(kjempe god,frisk lukt)Eternity,Calvin clein,Hvit Armani er også god. Lykke til:) 0 Siter
Line Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Blomsterduft kanskje? Anais Anais synes jeg er god, men parfyme lukter forskjellig fra den ene til den andre av oss. Jeg liker også Jean Paul Gaultier, mens Anais Anais er aldeles grusom på meg... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Boucheron. UUÆÆÆHHH! Svigermorvibber!!! Det lunkter TUNG Boucheron av unga mine når de har vært der. Grundig dusj den kvelden, ja! ;( 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 UUÆÆÆHHH! Svigermorvibber!!! Det lunkter TUNG Boucheron av unga mine når de har vært der. Grundig dusj den kvelden, ja! ;( Men den lukter helt nydelig på meg. Men på venninna mi lukter den pyton. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.