Gå til innhold

Parfyme til dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en parfyme til en dame på litt over 40 år. Må bestille den over nett nå i kveld, så får ikke lukte noe selv.

Hun liker godt den klassiske parfymen til Jean Paul Gaultier. Må ikke være for tungt eller "damete" :)

Tips?

Skrevet

Blomsterduft kanskje?

Anais Anais synes jeg er god, men parfyme lukter forskjellig fra den ene til den andre av oss.

Gjest godlukten
Skrevet

Miracle,Lacome(kjempe god,frisk lukt)Eternity,Calvin clein,Hvit Armani er også god.

Lykke til:)

Skrevet

Blomsterduft kanskje?

Anais Anais synes jeg er god, men parfyme lukter forskjellig fra den ene til den andre av oss.

Jeg liker også Jean Paul Gaultier, mens Anais Anais er aldeles grusom på meg...

Skrevet

Boucheron.

UUÆÆÆHHH! Svigermorvibber!!! Det lunkter TUNG Boucheron av unga mine når de har vært der. Grundig dusj den kvelden, ja! ;(

Skrevet

UUÆÆÆHHH! Svigermorvibber!!! Det lunkter TUNG Boucheron av unga mine når de har vært der. Grundig dusj den kvelden, ja! ;(

Men den lukter helt nydelig på meg. Men på venninna mi lukter den pyton.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...