Gå til innhold

JIPPI!!!

Gjest happygirly

Anbefalte innlegg

Gjest happygirly
Skrevet

Idag har jeg endelig fått pakkeadventskalender!! Har ventet over 20 år på at dette skal skje og endelig.. Jeg syns ikke det er barnslig i hvert fall og jeg kan så vidt vente til den 1.!! :)))

Skrevet

Gratulerer!

Jeg har ventet helt forgjeves i alle mine levde år.

Skrevet

Gratulerer!

Det har jeg og... kansje på tide å lage en selv...:(

Skrevet

Det har jeg og... kansje på tide å lage en selv...:(

Det kunne vi gjort, men hadde vi blitt særlig overrasket over pakkene?

Skrevet

Gratulerer!

Vi hadde julestrømpe på peisen i fjor vi, la en pakke i hver dag så åpnet vi dem sammen om kvelden. Var koselig! ; ) Men har ikke det i år.. Har ikke hatt tid eller råd.

Skrevet

Vi hadde julestrømpe på peisen i fjor vi, la en pakke i hver dag så åpnet vi dem sammen om kvelden. Var koselig! ; ) Men har ikke det i år.. Har ikke hatt tid eller råd.

Ååååå! Det så jeg for meg, julestrømpe med gullbroderier på, åpen peis, to store lenestoler og varm rykende kakao.

åh!

Vil ha jeg også.

Skrevet

Det kunne vi gjort, men hadde vi blitt særlig overrasket over pakkene?

Nei vi hadde nok ikke det da, ikke de første dagene... men jeg er såpass heldig at jeg har hukommelsen til en gullfisk, så etter noen dager så hadde jeg nok blitt overrasket:)

Skrevet

Nei vi hadde nok ikke det da, ikke de første dagene... men jeg er såpass heldig at jeg har hukommelsen til en gullfisk, så etter noen dager så hadde jeg nok blitt overrasket:)

c",)

Gjest hadde vært no...
Skrevet

Hva med å ha det uten pakker, men med små lapper der man skriver om hverandre?

Hadde vært fint å få høre noe pent om seg selv :o)

Skrevet

haha, fikk jeg fra kjæresten en gang. Det var så søtt at.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...