Gå til innhold

Bill. mrk. bryllup på TV3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om kveldens episode?

Noen som vet om de fortsatt er sammen, eller?

Skrevet

Ta en titt på Nettavisen eller dagbladet.no så blir du oppdatert :-)

Jeg har fulgt med på serien, og ble ikke overrasket over slutten. Hadde blitt mer overrasket om de virkelig hadde giftet seg.

Ellers må jeg bare si at jeg syntes at Alex var utrolig søt :-)

Skrevet

Ta en titt på Nettavisen eller dagbladet.no så blir du oppdatert :-)

Jeg har fulgt med på serien, og ble ikke overrasket over slutten. Hadde blitt mer overrasket om de virkelig hadde giftet seg.

Ellers må jeg bare si at jeg syntes at Alex var utrolig søt :-)

Ja, han er da virkelig nesten til å spise opp!

Har ikke fulgt med hele veien, men fått med meg et glimt her og der - og så hele finalen i kveld.

Fine øyne på den gutten, altså, fy søren :)

Gjest tv titter
Skrevet

Det virker som dette konseptet er helt håpløst. Tror ingen vil finne den rette og være klar til å gifte seg på så kort tid.

Skrevet

Ann Kristin reiste til syden, ble der i flere uker, og ringte så til Alex og gjorde det slutt......

Hulk, hulk...han som var så søt. Hva tenker hun på?????? *lol*

Skrevet

Det virker som dette konseptet er helt håpløst. Tror ingen vil finne den rette og være klar til å gifte seg på så kort tid.

Enig - makan til tullball.

Skrevet

Hehe, dummme dama.

Nesten tretti år gammel, og forbløffet over at TV ikke er virkelighet og at hun ikke fant den store kjærligheten i et TV3-program.

Kanskje hun trenger en verge, når det er så dårlig stelt med dømmekraften?

Skrevet

Hehe, dummme dama.

Nesten tretti år gammel, og forbløffet over at TV ikke er virkelighet og at hun ikke fant den store kjærligheten i et TV3-program.

Kanskje hun trenger en verge, når det er så dårlig stelt med dømmekraften?

Forhåpentlig kasserer de dette konseptet for godt, etter å ha gjennomført to runder som ikke endte i bryllup.

Jeg sier det slik:

Jeg ser ikke bort fra at det finnes jenter som er mere optatt av selve bryllupet, "drømmen om å være hvit brud" og rammen rundt dette enn av brudgommen.

Men jeg tviler sterkt på at det finnes mannfolk av tilsvarende kaliber.

Skrevet

Forhåpentlig kasserer de dette konseptet for godt, etter å ha gjennomført to runder som ikke endte i bryllup.

Jeg sier det slik:

Jeg ser ikke bort fra at det finnes jenter som er mere optatt av selve bryllupet, "drømmen om å være hvit brud" og rammen rundt dette enn av brudgommen.

Men jeg tviler sterkt på at det finnes mannfolk av tilsvarende kaliber.

...og det skal vi vel egentlig være glade for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...