Gå til innhold

Katalog fra Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte katalog fra Sparkjøp, og lurer på hvor lang tid det tar før den kommer.

Noen som vet?

Gjest Nyco den første
Skrevet

Skal du på postordreshopping altså? Tok et par uker her faktisk. Men den ligger jo på nett og du kan handle like greit derfra. Er det noe spess du er ute etter? *nyskjerrig*

Skrevet

Skal du på postordreshopping altså? Tok et par uker her faktisk. Men den ligger jo på nett og du kan handle like greit derfra. Er det noe spess du er ute etter? *nyskjerrig*

Hehe...

Har vært på nett og kikka, men jeg har mer lyst å shoppe fra sofaen. Hadde tenkt på noe spes ja, men sånt vil jeg ikke skrive her.

Hadde også egentlig tenkt å spørre deg sånn uti januar/februar om å kjøpe utvokste klær fra babyene dine. Blir ikke så mye kles-shopping til denne småttisen, den kan gå i brukte klær.

Gjest Nyco den første
Skrevet

Hehe...

Har vært på nett og kikka, men jeg har mer lyst å shoppe fra sofaen. Hadde tenkt på noe spes ja, men sånt vil jeg ikke skrive her.

Hadde også egentlig tenkt å spørre deg sånn uti januar/februar om å kjøpe utvokste klær fra babyene dine. Blir ikke så mye kles-shopping til denne småttisen, den kan gå i brukte klær.

Har kjøpt noe brukt sjæl jeg. Skal vaske og stryke jeg, så det er klart. Du kan få det aldelesen gratis. Har massevis som vi har vokst ut av alt. I begge farger ja.

Skrevet

Har kjøpt noe brukt sjæl jeg. Skal vaske og stryke jeg, så det er klart. Du kan få det aldelesen gratis. Har massevis som vi har vokst ut av alt. I begge farger ja.

Ja, så kan bare hun jordmora se å finne ut av hvilket kjønn der er først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...