Gå til innhold

Hva betyr?.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr f/u, u/t og o/t som jeg ser her av og til?

Hilsen den utrolig trege...

Skrevet

forumundersøkelse, uten tekst og off topic (utenfor tema, har altså ingenting med det spesielle forumet å gjøre)

Gjest Nyco den første
Skrevet

f/u forumundersøkelse u/t innlegg inneholder ikke tekst bare overskrift.

Gjorde i alle fall sist jeg hang her inne.

Skrevet

Forumundrsøkelse, uten tekst... og....

den siste blir jeg svar skyldig på.

Gjest Nyco den første
Skrevet

forumundersøkelse, uten tekst og off topic (utenfor tema, har altså ingenting med det spesielle forumet å gjøre)

Faen du er kjapp...he he

Skrevet

Takk, men hvorfor skriver man o/t (off topic), hvorfor legger man det ikke heller inn på åpent forum da da?

Skrevet

Takk, men hvorfor skriver man o/t (off topic), hvorfor legger man det ikke heller inn på åpent forum da da?

Fordi man liker å diskutere med de man vanligvis diskuterer med på dol, og det kan være litt avhengig av hvilket forum man pleier å skrive på. Derfor skriver man ot på det forum man pleier å skrive på.

Skrevet

Fordi man liker å diskutere med de man vanligvis diskuterer med på dol, og det kan være litt avhengig av hvilket forum man pleier å skrive på. Derfor skriver man ot på det forum man pleier å skrive på.

Ok, da skjønner jeg!

Takk for forklaring.

Skrevet

f/u forumundersøkelse u/t innlegg inneholder ikke tekst bare overskrift.

Gjorde i alle fall sist jeg hang her inne.

FU inneholder da som regel tekst!

Gjest Nyco den første
Skrevet

FU inneholder da som regel tekst!

Ja. Jeg så jeg slurvet litt med formulering og tegnsetting.

Som sagt, lenge siden jeg var her. *fårete glis*

Skrevet

Ja. Jeg så jeg slurvet litt med formulering og tegnsetting.

Som sagt, lenge siden jeg var her. *fårete glis*

Da er det sannelig godt noen passer på.

;o)

Skrevet

Aner ikke, jeg legger stort sett alt på åpent forum jeg, og har aldri brukt forkortelsen o/t.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...