Gjest Mora2 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hva betyr f/u, u/t og o/t som jeg ser her av og til? Hilsen den utrolig trege... 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 forumundersøkelse, uten tekst og off topic (utenfor tema, har altså ingenting med det spesielle forumet å gjøre) 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 f/u forumundersøkelse u/t innlegg inneholder ikke tekst bare overskrift. Gjorde i alle fall sist jeg hang her inne. 0 Siter
Line Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Forumundrsøkelse, uten tekst... og.... den siste blir jeg svar skyldig på. 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 forumundersøkelse, uten tekst og off topic (utenfor tema, har altså ingenting med det spesielle forumet å gjøre) Faen du er kjapp...he he 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 forumundersøkelse, uten tekst og off topic (utenfor tema, har altså ingenting med det spesielle forumet å gjøre) Takk, men hvorfor skriver man o/t (off topic), hvorfor legger man det ikke heller inn på åpent forum da da? 0 Siter
frosken Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Takk, men hvorfor skriver man o/t (off topic), hvorfor legger man det ikke heller inn på åpent forum da da? Fordi man liker å diskutere med de man vanligvis diskuterer med på dol, og det kan være litt avhengig av hvilket forum man pleier å skrive på. Derfor skriver man ot på det forum man pleier å skrive på. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Fordi man liker å diskutere med de man vanligvis diskuterer med på dol, og det kan være litt avhengig av hvilket forum man pleier å skrive på. Derfor skriver man ot på det forum man pleier å skrive på. Ok, da skjønner jeg! Takk for forklaring. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 f/u forumundersøkelse u/t innlegg inneholder ikke tekst bare overskrift. Gjorde i alle fall sist jeg hang her inne. FU inneholder da som regel tekst! 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 FU inneholder da som regel tekst! Ja. Jeg så jeg slurvet litt med formulering og tegnsetting. Som sagt, lenge siden jeg var her. *fårete glis* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Ja. Jeg så jeg slurvet litt med formulering og tegnsetting. Som sagt, lenge siden jeg var her. *fårete glis* Da er det sannelig godt noen passer på. ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Takk, men hvorfor skriver man o/t (off topic), hvorfor legger man det ikke heller inn på åpent forum da da? Aner ikke, jeg legger stort sett alt på åpent forum jeg, og har aldri brukt forkortelsen o/t. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.