LKKM Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg giftet meg for ca 1 år siden med verdens herligste mann. Og jeg er utrolig lykkelig og forelsket. Men det er noe som allikevel uroer meg litt. Når vi skal ha sex så klarer han ikke å bli stiv. Og dermed er det jo vanskelig å ha samleie. Han klarer fint å få utløsning når han stimulerer seg selv. Jeg er så utrolig redd for at det vil vedvare. Og at jeg dermed ikke kan bli gravid. Jeg er i begynnelsen av tredve årene, så jeg føler at det er på tide å bli gravid snart. Har du noen forslag til hva vi kan gjøre? Hva med å få sæden hans ført inn med en slags engangssprøyte? Finnes det noe sånt som vi kan gjøre selv? Hva med prøverør. Hva vil evt. det koste? Vet ikke hva slags muligheter vi har.Håper du kan svare. LKKM 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166388-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke denne gangen nei Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hos oss er det sånn at selv om han er kåt på meg så står den ikke klar og venter på meg. Jeg må jobbe litt med ham for å få ham opp og klar. Bearbeide, kysse, slikke og suge den litt før den er klar til dyst. Da er den stor og stiv og gjennomfører det hele fantastisk helt til utløsningen kommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166388-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-1084533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har full forståelse for at dette er et problem som opptar deg. Det er flere faktorer her du må forholde deg til. En ting er det rent praktiske med tanke på å lage barn, det andre må jo være at seksuallivet i seg selv sikkert må bli noe forringet ved at han må streve sånn. Jeg vil absolutt anbefale dere å ta kontakt med fastlegen hans, så han kan få en henvisning til spesialist på området. Jeg regner med at dette er et problem som også han plages med. Er det imidlertid sånn at han egentlig ikke setter pris på å ha sex med deg, bør jo dette avdekkes før dere går hen og lager barn. Kan det evt. være slik at han har så stor prestasjonsangst at han av den grunn ikke får den opp? Det psykisk spiller veldig inn på mannens prestasjonsevne i det seksuelle samspill med kvinnen. Det høres ut som om han klarer å stimulere seg selv til å få reisning, så det er muligens lite sannsynlig at hans manglende potens skyldes fysiske/biologiske årsaker. Sånn sett kan det være en veldig god ide å få hjelp til å nøste opp i dette før dere prøver alternative måter å lage barn på. I praksis kan det være mange måter å lage barn på, men jeg vil absolutt tilråde dere å ikke gjøre noe forhastet. Jeg håper dere har god kontakt og er i stand til å prate om disse tingene. Jeg ønsker dere lykke til.P.g.a. at jeg var så sen med å svare, skal dere ikke betale for dette svaret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166388-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-1089726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.