Gå til innhold

Hadde hun bare vært fin så!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg mener også at alle vi med stygge kropper må gjemme oss inn i vide, sorte klær og vise så lite naken hud som mulig. Uten minst tre runder med ekstrem forvandling hos plastisk kirurg har vi ingenting å være stolt av.

Nei til det naturlige, skjønnhet skal koste!!

Gjest Idrettsutøver i LEK

Ja, jeg mener også at alle vi med stygge kropper må gjemme oss inn i vide, sorte klær og vise så lite naken hud som mulig. Uten minst tre runder med ekstrem forvandling hos plastisk kirurg har vi ingenting å være stolt av.

sa ikke at hun hadde stygg kropp, men ikke noe å vise frem i LEK heller.

Det er langt mellom å stille opp i lek og å gå med burka.

Annonse

Gjest Kverulilanten

Her tar du nok feil kverulanten

og binder sammen tenkt og pult.

Det heter å pule, ikke å pult--

Det heter da ikke "tenkt og pult" Da kunne han tenkt på noe helt annet mens han pulte henne.

Tenkt å pule ja, det er riktig. Men det var erwin som sa tenkt og pult, da er det nærmere å si tenkt å pult. Kunne ha tenkt meg å pult henne kunne han sagt, selv om det mest riktige ville være kunne ha tenkt meg å pule henne.

Det heter da ikke "tenkt og pult" Da kunne han tenkt på noe helt annet mens han pulte henne.

Tenkt å pule ja, det er riktig. Men det var erwin som sa tenkt og pult, da er det nærmere å si tenkt å pult. Kunne ha tenkt meg å pult henne kunne han sagt, selv om det mest riktige ville være kunne ha tenkt meg å pule henne.

Det er ikke nærmere å si "å pult" - feil er feil, uansett.

Å kan _bare_ stå foran infinitiv.

Å er et infinitivsmerke og brukes foran verb i infinitiv.

pule er infinitiv.

Annonse

Gjest idrettsutøver i LEK

OK - hva er galt med henne da?

Ikke noe galt med henne, men ikke noe å vise frem i et nakenblad heller. Der bør det være sexy mennesker med sexappeal, og det har ikke hun.

Hun har ikke fasong, og var ganske flat.

Ikke noe galt med henne, men ikke noe å vise frem i et nakenblad heller. Der bør det være sexy mennesker med sexappeal, og det har ikke hun.

Hun har ikke fasong, og var ganske flat.

De perfekte modellene er de med silikonpupper og fettsugd midje/mage. Men det er jo slik den perfekte kvinnekropp fremstilles i dag så da er det vel ikke rart om folk begynner å tro at det er slik det skal være.

Gjest ukrainer

Hvorfor det?

Det ser ikke rett ut.

Hvilken skriveregel tillater å sette og mellom tenkt og pult når man kan tenke seg å pule noen, ikke når man tenkte og pulte samtidig?

Kontakt Norsk Språkråd, så plasserer de deg lett i tulling-sekken.

De perfekte modellene er de med silikonpupper og fettsugd midje/mage. Men det er jo slik den perfekte kvinnekropp fremstilles i dag så da er det vel ikke rart om folk begynner å tro at det er slik det skal være.

Men det som er så sprøtt i dag, er at mange ikke skiller mellom modellkropper i bladene og vanlige kropper.

På en måte virker det som om "alle" vil ha modellkropper, og får komplekser hvis de ikke har det. Alle skal liksom ha alt.

Det må da gå an å beundre en vakker og formfullendt kropp i et blad uten å bli beskyldt for å påføre vanlige jenter komplekser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...