noami Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hei, noen som har peiling på programmer/scripts en kan bruke til å lette arbeidet med å lage blogs? Eller er det best/likegreit å legge inn blog meldinger manuelt? På forhånd takk 0 Siter
citoyen Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hvis du vil legge inn på din egen server er Movable Type og WordPress populære.Jeg synes Movable Type er enklest å bruke. Hvis du vil ha et ferdigstrikket system som du ikke trenger å installere, er Blogger tingen. Du finner alle tre ved å sette www foran og com etter navnet 0 Siter
noami Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Hvis du vil legge inn på din egen server er Movable Type og WordPress populære.Jeg synes Movable Type er enklest å bruke. Hvis du vil ha et ferdigstrikket system som du ikke trenger å installere, er Blogger tingen. Du finner alle tre ved å sette www foran og com etter navnet Hei, takk for raskt svar! De to førstnevnte har .org som adr Hm... så med mindre jeg registrerer meg på et nettsted som blogger.com, så må jeg altså ha egen servertilgang (+ kunnskap om programmering for å kunne tilpasse det mitt behov?)? Antar at dette er noe jeg ikke har akkurat nå, verken servertilgang som tillater meg å installere perl scripts på egen hånd og sånn eller kunnskaper. Så alternativet mitt er altså å finne et sted som blogger.com? 0 Siter
citoyen Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hei, takk for raskt svar! De to førstnevnte har .org som adr Hm... så med mindre jeg registrerer meg på et nettsted som blogger.com, så må jeg altså ha egen servertilgang (+ kunnskap om programmering for å kunne tilpasse det mitt behov?)? Antar at dette er noe jeg ikke har akkurat nå, verken servertilgang som tillater meg å installere perl scripts på egen hånd og sånn eller kunnskaper. Så alternativet mitt er altså å finne et sted som blogger.com? Ja, hvis du ikke har servertilgang med database og php, så må du bruke Blogger eller tilsvarende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.