Gå til innhold

har folk pynta allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Romsåsstake?

Romsåsstake=syvarmet lysestake som står i de flestes vinduer ;)

Skrevet

Kjære vene, pust ut og slipp ned skuldrene. Det er bare 30. november i dag. Det er lenge til jul, og jul blir det uansett om du stresser eller ikke.

;-)

Nemlig... :-) Jeg tar det igeunn relativt med ro, men lar meg jo imponere av alle som har "alt under kontroll"..

Skrevet

Romsåsstake=syvarmet lysestake som står i de flestes vinduer ;)

Var nok det jeg mistenkte, ja... Jeg har opptil flere, og tro meg, jeg har *aldri noen sinne* vært på Romsås. :-}

Skrevet

Sånne spørsmål som dette blir jeg helt nervøs av.

Helt til jeg husker at for oss begynner jula 23. desember, ikke 1.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Adventskalender til ungene fra 1. desember, den henger klar med 48 pakker til nedtellinga starter i morra. Adventsstake med lilla lys, stjerne og syvarmede staker (ikke fra Romsås...;-D) fra første søndag i advent. Og så tar jeg frem nisseserviset fra Porsgrun når adventa starter og bruker det frem til 20 dags jul. Nisser, tre, gardiner og duker tar jeg frem lille julaften.

Skrevet

Jeg har ikke rukket å tenke tanken på å dra fram noe advents- eller julepynt enda... kom plutselig på i går kveld da ungene hadde lagt seg, at det var første søndag i advent.

Må prøve å få fram litt inn i mellom eksamenslesinga. Noen avbrekk må man ha...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg har ikke rukket å tenke tanken på å dra fram noe advents- eller julepynt enda... kom plutselig på i går kveld da ungene hadde lagt seg, at det var første søndag i advent.

Må prøve å få fram litt inn i mellom eksamenslesinga. Noen avbrekk må man ha...

Skal ikke pynte i det hele tatt.. Flytter fra her rett før jul, så det gidder jeg ikke.. Har eksamener snart også, så jeg har heller ikke tid..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...