Gå til innhold

Så redd for kreft

Anbefalte innlegg

Gjest Meridian

Hei

Jeg er så redd for kreft at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen mer.

Jeg fikk i oktober en klump som jeg vil tro er en lymfeknute på høyre side av halsen rett under øret i det mye vevet.

Den kom omtrent over natta og er vekke noen ganger..og da må jeg jo klemme ekstra mye for å finne den...og da er den der neste dag..øm og hoven.

Den har nå vært der 3 mnd uten å vokse (må innrømme at jeg klemmer veeeeldig mye hver dag på den).

Jeg tok en blodprøve med all mulige sjekker for en måned siden og den var fin...jeg nevner denne klumpen for legen..men han legger ikke noe vekt på den.

Jeg syns dette er veldig vanskelig - og tok meg selv i å lese på den norske kreftforenings hjemmeside i går om dette...syns det er vanskelig.

Forsvinner den aldri?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16642-s%C3%A5-redd-for-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære Meridian.

Det kan høres ut som om du har Cancerofobi el.svært uttalt angst for kreft.Jeg skjønner at dette må være svært plagsomt.Det høres ut for meg som om legen din tar godt vare på deg.Hvis kuler vedvarer,kan man evnt.ta prøver fra dem el.fjerne dem.Sykehistorien din høres svært fredelig ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16642-s%C3%A5-redd-for-kreft/#findComment-77154
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...