Gå til innhold

Ørnhøi, en politisk Messias?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ørnhøi skrev følgende i FV 27.4.d.å,: «Hadde vestlig utenrikspolitikk vært preget av konsekvens og moral, ville NATO i dag ha bombet Israel.» (sic)

Han er ikke snaurere når han skriver på en nettside: «-Det er og blir slik at det er "mine" og "dine" terrorister. Under krigen her i Norge så hette terroristene sabotører. De var mine helter. Den største av dem alle var Gunnar Sønsteby. Folkerettslig stod han og Milorg i samme situasjon som Hamas i Midtøsten.-»

Har ikke denne kronidioten oppdaget at Hamas faktisk står på EUs liste over terroristoganisasjoner, og at hedersmannen G. Sønsteby - i motsetning til voldsapene i Hamas - ALDRI har bombet en eneste barnevogn i hele sitt liv????

Hvem er det som oppfordrer til terrorisme, mine damer og herrer?

Skrevet

Du skriver: "Hvem er det som oppfordrer til terrorisme, mine damer og herrer?"

Med tanke på hva du har liret av deg i dag, så er svaret på det åpenbart deg.

Du vet like godt som meg at Israel har drept langt flere sivile (inkl. kvinner og barn) enn det Hamas har.

På toppen av det hele så er det Israel som ulovlig okkuperer palestinerenes landområder, og terroriserer sivilbefolkningen.

At enkelte palestinere synker til Israels nivå er selvsagt forkastelig, men ikke akkurat overraskende etter så mange ti-år med terror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...