Reg@l Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Har bestilt på VG nett. Det er minebilder.no som produserer dem. Veldig fornøyd. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg bestilte mine hos fotoland. De har butikk her jeg bor så jeg sendte mitt digitale bilde pr e-post til dem og gikk ned personlig på butikken deres dagen etter og hentet bildene og kortene og betalte for meg. Jeg er veldig fornøyd. 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hvis du skal sende kort uten eget bilde, kan du også bestille på posten.no 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Tror sol.no har noe... Bestilte der i fjor. Veldig fornøyd 0 Siter
Gjest hgsduda Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Har bestilt på VG nett. Det er minebilder.no som produserer dem. Veldig fornøyd. Du bor i min by. Vet du om Foto-Erik har internet? 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Du bor i min by. Vet du om Foto-Erik har internet? http://www.fotoerik.no :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.