Gjest philippa Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hei! Har en boks cremè fresh som straks går ut på dato, og lurer på om jeg kan ha det i vaffelröre? At det blir nesten som römmevafler liksom.. Mvh 0 Siter
noami Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Creme fraiche natar jeg? Jepp, bare bruk det i. Bruker også rømme/fløte utgått på dato såfremt det ikke lukter for surt.. likegodt det synes nå jeg 0 Siter
Gjest philippa Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Creme fraiche natar jeg? Jepp, bare bruk det i. Bruker også rømme/fløte utgått på dato såfremt det ikke lukter for surt.. likegodt det synes nå jeg ja jeg syntes vel fresh så litt rart ut.. ) Og takk for hjelpen! mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 I vakffelrøre er nesten alt lov: Crème fraîche, gammel vaniljesaus, rømme, fløte - you name it! 0 Siter
Gjest går fint Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 ja jeg syntes vel fresh så litt rart ut.. ) Og takk for hjelpen! mvh I Danmark har de ikke rømme, så da bruker de creme frache som rømme. Er vel ganske likt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.