Gå til innhold

D-Link og Telenor ADSL

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker_adsl_mann...
Skrevet

Har i deg en stasjonær PC mot ADSL fra Telenor. Kan jeg kjøpe en D-link pakke og kjøre en bærbare PC på nettet samtidig, eller er det noe hos Telenor som stopper det?

Skrevet

Har du en router som du kan koble fler enn en maskin til, så tror jeg ikke det er noe problem.

Har du kun et modem med fler enn 1 utgang der begge er aktive samtidig, så burde det heller ikke være noe problem (1 utgang til stasjonær PC via kabel + 1 utgang til D-Link).

Og er det bare 1 utgang på modemet, så kan du jo kjøpe en trådløs D-Link router som også har utganger for kabel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Personlig har jeg hatt masse pes med en DI624+ router fra D-Link. Jeg vet også om mange som opplever det samme tullet som meg. Altså at man stadig vekk mister signalet. Det er jævla irriterende og det eneste svaret man får hos supporten deres er "oppgrader firmwaren".

Akkurat som om jeg ikke har gjort det.

Hvis du søker litt på diverse datanerd-forumer vil du se at det er mange som opplever det samme tullet med routere fra D-Link.

Kjøp en annen router.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...