Gå til innhold

Bestilling av nytt pass - leveringstid

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt, og mottatt, nytt pass i det siste?

Var på politistasjonen og søkte om nytt pass til minsten på mandag,og dama i skranken kunne fortelle at det var helt umulig å få passet på en uke. Kunne så veldig gjerne tenkt meg det, siden vi skal til Syden på mandag....

Så, hvor lang tid har det tatt for dere som har fått nytt pass i det siste - er det håp for oss??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166541-bestilling-av-nytt-pass-leveringstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk pass til sønnen min i posten i dag, nøyaktig en uke etter at vi var på politistasjonen. Da var det sendt fra politistasjonen, så vi burde kunne ha hentet det der i går.

Oi...1 uke...det er akurat en dag for lite for oss det... Jeg spurte om det gikk fortere å hente det, men på politistasjonen (Stavanger) sa de at det kom med posten til oss direkte, at det ikke gikk via dem, så det gikk ikke fortere å hente det.

Da får vi ha litt spenning de nærmeste dagene da!

Oi...1 uke...det er akurat en dag for lite for oss det... Jeg spurte om det gikk fortere å hente det, men på politistasjonen (Stavanger) sa de at det kom med posten til oss direkte, at det ikke gikk via dem, så det gikk ikke fortere å hente det.

Hva om passet ikke kommer i tide? Har dere noen backupplan da?

Lykke til iallefall!

Woaw....skal si dere får en spennende uke GIN...

Får dere reist uten pass da??

Stadig på reisefot du ;o)

Annonse

Hva om passet ikke kommer i tide? Har dere noen backupplan da?

Lykke til iallefall!

Hvis passet ikke kommer i tide, så får vi den glede av å spytte 420 kr ekstra i kassen til den norske stat. For noe de kaller nødpass og som er gyldig for en stykk utenlandsreise....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...