Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg våger meg på et aldeles så lite forslag til jeg.

Hva med å ha f.eks orange prikk foran innleggene som ønsker svar fra fagperson? Da ser vi alle om innleggeren ønsker masse forståsegpåsvar eller om han/hun også venter på bedre (?)(kan jeg forresten aldri tro) svar.

Fagpersonene bruker ofte noen dager på å svare (er de langt tregere i avtrekkeren enn alle oss andre?). Og til den tid har de fleste fått en del svar fra oss vanlig dødelige. Eksempel på graviditetsforumnet i dag. En ny DOLer mente svarene hun fikk av oss var skikkelig dårlige og ikke verdt hundrelappen hun hadde betalt.

En orange prikk hadde gjort susen der altså.

Fortsetter under...

Men noen ganger ønsker man jo svar både fra fagperson og andre lesere. Det gjør i hvert fall jeg.

Men en kan jo få begge deler likevel. Men med orange prikk så ser en at de i tillegg har betalt for svar fra fagperson. Det kan være at en ordlegger seg litt annerledes om en vet de snart får svar fra f.eks lege.

Gjest Webmaster, design

Men en kan jo få begge deler likevel. Men med orange prikk så ser en at de i tillegg har betalt for svar fra fagperson. Det kan være at en ordlegger seg litt annerledes om en vet de snart får svar fra f.eks lege.

Hmmm, ja det er ingen dum idé. Men det er som malun sier - mye av poenget med Doktor Online er at man skal få innspill fra andre lesere i tillegg til fagsvar, så det må gjøres slik at det ikke misforstås av nye brukere.

Hvis man leser hovedinnlegget veldig ordentlig, ser man at det står "ønsker svar fra fagperson og lesere".

Men det er selvsagt ikke så tydelig som en prikk.

Annonse

Hvis man leser hovedinnlegget veldig ordentlig, ser man at det står "ønsker svar fra fagperson og lesere".

Men det er selvsagt ikke så tydelig som en prikk.

OK, så det nå.

Har seriøst aldri lagt merke til det før. Det er på øynene en først blir blind sies det. Jaja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...