Mary Poppins Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Du spurte for litt siden om jeg kunne si hvordan det gikk med det problemet jeg hadde med han fyren på Spar butikken. Her er en liten oppdatering: Etter de siste meldingene jeg skrev (om at jeg overhode ikke var interessert osv...) så hørte jeg ingenting på 10 dager. Men så en helg, ringte han midt på natten. Det var skjult nr, men jeg tok den likevel, tenkte ikke på han en gang. Da jeg forstod at det var han, ble jeg rasende og ba han aldri kontakte meg igjen. Han hadde vært på byen og lurte på hvor jeg var og om han kunne treffe meg. Jeg la på til slutt! Den følgende uken gikk jeg og kjæresten innom spar, ville at han skulle se meg sammen med kjæresten. Han turde ingenting da. Men for noen dager siden måtte jeg innom på spar for å hente noe post (posten er inne på spar). Bak kassen sto en jente, så det var fint tenkte jeg. Men så klarte ikke hun å finne pakken så hun tilkalte selvfølgelig han da. Han kom og sa til henne at han tar over og hun gikk. Jeg fikk pakken min og gikk ut, men så fulgte han etter og sa at vi måtte prate sammen. Han spurte hvorfor jeg var så avvisende og greier, helt utrolig!!!! Jeg ble ganske sint og sa at jeg ikke er interessert i å ha noe med han å gjøre, og at han måtte la meg være ellers ville det få konsekvenser. Så gikk jeg. Det som er litt ekkelt er at på den pakken jeg fikk så stod adressen min skrevet veldig stort. Så nå har han sannsynligvis den. Noen mennesker er gange syke! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166568-mr-papp-en-oppdatering-ang-spar-fyren-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Takk for oppdateringa! Jeg finner slike historier interessante, da jeg sjøl har opplevd noe tilsvarende. Det er nyttig å lese andres erfaringer med tanke på løsninger på problemet. For det er jo det det er. Fyren mangler tydeligvis en del antenner.. Ut i fra det du skriver tolker jeg deg dit hen at han ikke har oppført seg direkte truende? I så fall er det dessverre ikke noe særlig annet å gjøre enn å si kategorisk "jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Om han derimot tråkker over (enda) en grense, og begynner sjikanering (skjult eller åpent, spiller ingen rolle), kan du gå til mer drastiske skritt. Sagt rett ut er sjansen ikke nevneverdig stor for å komme noen vei, men det vil muligens få ham til å forstå at du mener alvor. Og skulle han fortsette, stiller du vesentlig sterkere i neste omgang hvis du allerede har gjort det "formelt klart" (du skjønner sikkert hva jeg mener) hvor saken står, sett fra ditt ståsted. Den gangen han fulgte etter deg ut fra butikken, hva var reaksjonen hans da du gjorde det klinkende klart for ham, face to face, at han skulle ligge unna? På sett og vis fikk han vilja si, dere prata jo sammen. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166568-mr-papp-en-oppdatering-ang-spar-fyren-litt-langt/#findComment-1091032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.