Gå til innhold

Ikke lyst på sex.. :(

Anbefalte innlegg

Gjest Kari_22

Hei, er 22 år gammel og har en samboer og et flott forhold på alle måter. Men problemet er at jeg ikke har lyst på sex. Kjæresten min er ofte kåt, men jeg er vel egentli aldri det. Når vi først har sex er det kjempegodt, men hadde vært greit å ha lyst også. Bruker p-plaster nå, og har brukt både trionetta og yasmin piller før dette for å se om det har noen virkning på lysta, men uten hell. Er det noen prevensjonsmiddel som er bedre enn andre på dette problemområdet, og ellers andre tips til hvordan få lyst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166589-ikke-lyst-p%C3%A5-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest andemor73

Hei! Jeg brukte Trionetta p-piller før og mistet lysten fullstendig. Ble også veldig tørr nedentil. Samleier ble bare en plikt.

Jeg har ikke prøvd noe annen hormonell prevensjon (prøver å bli gravid), men jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbake til p-piller.

Jeg merket stor forskjell med en gang jeg kvittet meg med pillene. Brukte kondom en stund før vi bestemte oss for å kutte ut prev.

Gjest Frustrert jaah

Er i samme situasjon selv.

Sluttet med p-pillene for å se om det skulle hjelpe på lysten, og det funka en stund, men nå er lysten på 0 igjen. Blir sånn om vinteren for meg, mens om sommeren har jeg lyst igjen. Men det er plagsomt, spesielt fordi kjæresten er kåt hele tiden. Så jeg har ingen råd, håper bare på svar fra andre her...

Gjest æsjemeg

Hei. jeg og kjenner meg igjen i det du sier. har stort sett aldri lyst på sex. en gang i måneden kunne sikkert holdt. kjipt å føle seg råtten hver gang man sier nei, når typen gjerne vil ha sex hver dag. jeg går på diane, men tror ikke d har noe å si, for jeg har tidligere hatt sex bare med kondom og med trionetta, men har aldri vært særlig kin på sex. tror rett og slett ikke jeg liker det noe særlig. kjipt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...