Gå til innhold

Bassisten


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    37

  • ShitDiddelyDo

    28

  • amber sun

    23

  • Lurveline

    22

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Novellen, vet du, novellen ;)

Ah, stemmer det. Jeg skulle egentlig gjøre den klar i dag, lese igjennom galskapen og sende den, men jeg har feber, bomull i hue, hoster som et helvete, og er generelt ute å kjøre kroppslig.

Så jeg må drøy'en litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, stemmer det. Jeg skulle egentlig gjøre den klar i dag, lese igjennom galskapen og sende den, men jeg har feber, bomull i hue, hoster som et helvete, og er generelt ute å kjøre kroppslig.

Så jeg må drøy'en litt.

he he, da så.

Bare du ikke glemmer det, så.

Vi får mase litt innimellom, da ,til du virkelig sender den avgårde.

;)

God bedring så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar mange bilder, men har nesten ingen av meg sjøl. Men jeg skal ta en titt - kanskje jeg finner.

Der fant du et bilde, jo!

Bra var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg tar mange bilder, men har nesten ingen av meg sjøl. Men jeg skal ta en titt - kanskje jeg finner.

Jeg har også sett bildet nå. Kjempefint var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Skuffende mange pene jenter der inne :o(. Og alle var så unge....sukk

Var det skuffende at de var pene?:-/

Er endelig hjemme igjen, nå drar jeg ingen steder før etter jul. Kanskje ikke før neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

hmmmm... gikk det så fort med deg?

Har ikke fått noen mail fra ham jeg *gråter* med link... kansje jeg er for stygg for galleriet, kansje utseende mitt rett og slett ikke tåler dagens lys *vræææl*

Bassisten er en jentefut, tror nok heller han vil ha deg for seg sjøl ei stund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det skuffende at de var pene?:-/

Er endelig hjemme igjen, nå drar jeg ingen steder før etter jul. Kanskje ikke før neste år.

Jeg følte meg plutselig så gammel men etter den kontantstøttedebatten idag er jeg visst gammel som Metusalem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Jeg følte meg plutselig så gammel men etter den kontantstøttedebatten idag er jeg visst gammel som Metusalem

Var den diskusjonen her på forumet?

Hvis ja - hvem sa at du var gammel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den diskusjonen her på forumet?

Hvis ja - hvem sa at du var gammel da?

Den diskusjonen foregår fremdeles og jeg undrer på hva slags oppdragelse folk har gitt unga sine når de er så naive og politisk ubevisste at det er vondt å diskutere med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassisten er en jentefut, tror nok heller han vil ha deg for seg sjøl ei stund;)

Det var det da:) tror ikke Carma hadde blitt så gla da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...