Gå til innhold

Fru Burlefot, ang. piercing og grotid

Anbefalte innlegg

Du svarte meg så bra på spørsmålet jeg hadde før piercingen, så jeg prøver igjen her.

Har vært innom forum på sol hvor piercing blir diskutert, og det er mye om hvilken piercing, priser og alle mulige problemer.

Men jeg har ikke hatt noen problemer, ingen væskende sår, ingenting overhode. Renser to ganger daglig, men det er ikke noe å rense bort, virker det sånn. Det er halvannen uke siden jeg tok den, og det er ikke noe ømt lenger heller.

Ikke noe blod, bare en liten skorpe på størrelse med et knappenålshode, ikke rødt, ingenting som væsker fra piercingen. Det er jo kjempebra, helt klart!

Nå håper jeg at jeg er heldig og slipper unna med kort-kort grotid. Lurer jeg meg selv når jeg håper på det, tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166678-fru-burlefot-ang-piercing-og-grotid/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så ikke spørsmålet ditt før nettopp nå...

...og regner med at du allerede vet at du kanskje var litt optimistisk :-D

Hos meg tok det faktisk ca 4 uker før det begynte å komme gul, litt tjukk gugge ut av hullet - men dette er en del av selve groprosessen og er bra. Det som er viktig er at dette gule blir fjernet og ikke blir værende inni selve hullet, for da råtner det og piercingen får ikke grodd - i verste fall kan man da få betennelse og verk... :-o

med min piercing var det i alle fall sånn at de første ukene var piercingen øm, men med ingenting å rense vekk. Men det kom dessverre senere....

Er du fornøyd med piercingen så langt da? Tok du med ring eller med barbell?

Så ikke spørsmålet ditt før nettopp nå...

...og regner med at du allerede vet at du kanskje var litt optimistisk :-D

Hos meg tok det faktisk ca 4 uker før det begynte å komme gul, litt tjukk gugge ut av hullet - men dette er en del av selve groprosessen og er bra. Det som er viktig er at dette gule blir fjernet og ikke blir værende inni selve hullet, for da råtner det og piercingen får ikke grodd - i verste fall kan man da få betennelse og verk... :-o

med min piercing var det i alle fall sånn at de første ukene var piercingen øm, men med ingenting å rense vekk. Men det kom dessverre senere....

Er du fornøyd med piercingen så langt da? Tok du med ring eller med barbell?

Hei og takk for svar. :)

Joda, jeg er _kjempefornøyd_!

Den er veldig fin, og jeg har ikke hatt noe å rense bort ennå...nå nærmer det seg tre uker, så (etter det du sier om 4 uker) blir det kanskje gul gugge til jul ? ;)

Jeg tok med bøyd barbell, og den er lett å få renset. Ømhet har jeg bare merket de få gangene jeg har vært borti den et sekund uten å tenke over det, sånn at den har beveget seg litt skjevt i hullet.

Gleder meg til jeg kan bytte til andre smykker, også. Men venter nok til jeg er ferdig med thailandferien, for sikkerhets skyld. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...