Gå til innhold

bonderomantikk, jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hun er for tiden i Island sammen med Henning.

Får nok se det når hun kommer hjem.

Jeg mener at jeg leste i en avis i forrige uke at de har kommet hjem fra Island, og at de ikke kom sammen ut fra flyplassen.

Hun kom først, og lenge etterpå kom han. De var visst ikke særlig snakkesalige heller - det spørs, det spørs ...

:o)

Gjest også værdaling

Jeg mener at jeg leste i en avis i forrige uke at de har kommet hjem fra Island, og at de ikke kom sammen ut fra flyplassen.

Hun kom først, og lenge etterpå kom han. De var visst ikke særlig snakkesalige heller - det spørs, det spørs ...

Lest i forrige uke, når de var på Island denne helga??

Gjest værdaling

Vi får vel bare vente å se (:

Gjest Koser meg med denne serien gitt!!

Rykter er rykter. Jeg tror de to får et fint i lag. Samme med Wenche og Tor Espen + Camilla og Magnus. Men Heidi og Hans Ole tviler jeg p, men man vet jo aldri

Ja jeg tviler også på Heidi og Hans Ole. Men jeg tror at Wenche og Tor Even (er det ikke det han heter da?) kommer til å gifte seg til slutt!! Jeg mener at det må være alvorlig når man begynner allerede NÅ med å snakke om hvor mange barn/hunder man skal ha i livet ! Noen her inne som vil være med å vedde?

Ja jeg tviler også på Heidi og Hans Ole. Men jeg tror at Wenche og Tor Even (er det ikke det han heter da?) kommer til å gifte seg til slutt!! Jeg mener at det må være alvorlig når man begynner allerede NÅ med å snakke om hvor mange barn/hunder man skal ha i livet ! Noen her inne som vil være med å vedde?

Wenche er jo så forelsket at det lyser av henne! synes hun var søt i går da hun spurte Tor om han hadde begynt å tenke på navn...

Gjest går nok best med valdresfolka, ja

Hans Ole tror jeg ikke blir fornøyd før han blir mer kjent med seg selv og sine egne følelser. Han har rett og slett en sperre! (Kanskje drømmer han om noe skikkelig eksotisk??, selv om det ikke er det han vil ha). Skjønner forresten ikke hva Heidi ser i ham..

Annonse

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256485

Dette tar jeg som et tegn på at de er lei alle masete journalister, ikke at de er uvenner.

Kan godt være.

Jeg bryr meg i grunn ikke så mye, og ingenting er jo bedre enn at to unge mennesker finner hverandre - og lager mange barn.

Jeg har også tro på dem. Men det at de snakker om navn på barn og hunder så tidlig, trenger ikke å bety noe annet enn at de er forelsket. Når man er nyforelsket, er det vanlig å ta det helt ut med store ord og mange planer veldig tidlig. Så ror man seg tilbake til landjorda etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...