Gjest bordeaux Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei, Litt "guffent" tema men...... Jeg fikk mensen i går kveld. Pleier å blø veldig lite til å begynne med, men nå blødde det mere. Altså akkurat som det var kommet godt i gang for å si det sånn. Hadde veldig sterke smerte i går, noe som også er uvanlig første dagen. Våknet faktisk av det flere ganger i natt. Så til det jeg lurer på - da jeg sto opp i morges og gikk på do så var det litt klumpete blod, noe som forsåvidt er vanlig. Men i tillegg lå det en lang "vene" der. Den var hvit (litt slimete), ca 1/2 cm bred. Den var delt i to på langs på en måte, og det var endel mørkt blod som "satt på den". Beklager at jeg blir så udelikat, men det er vanskelig å forklare det ellers. Noen som vet hva dette kan være? Kan legge til at jeg har gått første brettet på p-piller etter et opphold på mange år. Håper noen har en idé. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166704-hva-var-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.