Gå til innhold

Liker ALLE rødvin?

Anbefalte innlegg

Gjest Entertainer
Skrevet

Ikke jeg!

Jeg hater rødvin, men det virker som det ikke er lov å si det høyt..

Rødvin er poison som du spyr rødt av,smaker vondt gjør det også.

Så hva er da så positivt med rødvin?fortell!

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

6

• mil1365380270

4

• Mary Poppins

3

• fuji1365380447

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Big Mac
Skrevet

Det er vel en tillært ting, som veldig mye annet.

Skal du lære deg å like det, vil jeg hvertfall anbefale å ikke drikke så mye at du vet hvilken farge du får når du spyr...

Skrevet

Ikke jeg. :o) Tar gjerne et glass hvitvin da. Eller to.

mil1365380270
Skrevet

Nei, huff, det er skikkelig vondt! Hvis du får noen flasker i gave nå i denne førjulstiden, kan du bare ringe meg, så skal jeg hente de ;-)

Skrevet

Jeg liker rødvin - synes det smaker veldig godt- i små moderate mengder- 1-3 glass om gangen. En skal jo drikke en del før en spyr av det - har skjedd meg en eneste gang for neste 20 år siden. Da fikk jeg skikkelig influensa dagen etter så har en mistanke om at det skyldtes influensaen heller enn rødvinen.

Men selvsagt trenger du ikke like rødvin eller tvinge deg selv til å drikke det. Synes ikke en er mer pliktig til å like rødvin enn til å like kaffe, oliven, hvitløk eller whiskey - overlever godt uten alle (jeg liker alt dette da, uten at jeg kan forklare hva som er godt med det).

Gjest Entertainer
Skrevet

Det er vel en tillært ting, som veldig mye annet.

Skal du lære deg å like det, vil jeg hvertfall anbefale å ikke drikke så mye at du vet hvilken farge du får når du spyr...

Det skjedde en gang da jeg var ung, og noen lurte det i meg*s*

Jeg tror det er mange som tvinger i seg rødvin fordi andre forbinder det med kultur og høy inntellekt.

Skrevet

Nå liker jg rødvin, jeg gjorde ikke det før...

Jeg vendte meg ikke til det heller, plutselig endag så bare likte jeg det:)

Nå syntes jeg det er snydens:)

skorpionfisken
Skrevet

Det er klart at du skal ikke drikke til du spyr av det. Har du gjort det så skjønner jeg godt at du ikke liker det.

Jeg likte ikke rødvin før jeg var 30 år. Nå elsker jeg det.

Skrevet

Jeg liker ikke rødvin.

Jeg liker heller ikke hvitvint, brunt brennevin og øl.

Gjest Entertainer
Skrevet

Jeg liker ikke rødvin.

Jeg liker heller ikke hvitvint, brunt brennevin og øl.

Høres ut som du drikker bare hjemmebrent(flire)

Skrevet

Høres ut som du drikker bare hjemmebrent(flire)

Nææææ, det finnes da blankt kjøpebrennvin også;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Rødvin er veldig godt til mat som det passer sammen med. Dvs. de fleste kjøttretter. Særlig vilt.

Uten tilbehør, er hvitvin best.

Skrevet

Nei, eg syns ikkje rødvin er spesielt godt. Foretrekker ein lett kvit i staden, dersom eg skal drikke vin. Men eg drikk sjeldan alkohol i det heile tatt.

fei1365380229
Skrevet

Jeg elsker rødvin både til mat og som kosevin.

Liker stort sett ikke noe særlig annet, bare litt musserende og gin og så kan jeg klare en liten XO til kaffen.

Skrevet

jeg bestemte meg for det da jeg fyllte 30, at nå er jeg gammel nok til å si at jeg IKKE liker rødvin og antgeligvis aldri kommer til å like det.

Jeg vil heller ha en pils.....................

Gjest Til opplysn.
Skrevet

Spyr ??

Les lenger ned, det var da jeg var ung. Nå drikker jeg nesten ingenting lenger!

Skrevet

Rødvin er koselig men man får vondt i hode av det og egentlig smaker cola bedre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...