Gå til innhold

Ingen ordentlige venner?

Anbefalte innlegg

jeg føler meg så ensom til tider. Er gift med en bra mann og har 2 flotte barn. Alle de bryr seg. Men jeg har aldri hatt noen nære venner. Får alltid mange tilbakemeldinger på hvor bra jeg ser ut spesiellt blandt menn. Who cares. Får ros får jobben jeg gjør og mitt engasjement Er følsom, bryr meg om veldig mange.Kanskje litt mye av og til, slik at mye positivt jeg gjør, blir brukt mot meg negativt. Jeg tar ofte initiativ og gjør mye for andre.Jeg er også veldig utadvent og jeg høres godt. Veldig positiv og glad. En solstråle som jeg er blitt kalt. ALDRI opplever jeg at noen gjør noe for meg. Hvorfor har jeg ingen nære venner? jeg vil jo så gjerne og er en veldig snill person. Ingen spør om vi skal spise lunsj sammen på jobb.Det er alltid jeg som tar initiativ til det meste. Jeg blir veldig lei meg når jeg tenker på det. Spesiellt rundt PMS. Men jeg ønsker inderlig noen virkelige gode venner som bryr seg om meg. Hva kan jeg gjøre? Hva er det jeg gjør galt?

Er veldig misunnelig på de som har vennegjenger. Når det er sagt. Flyttet jeg endel rundt når jeg gikk på skole.

Jeg trenger noen svar sårt. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166734-ingen-ordentlige-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en blanding av alt, som de fleste mennesker er.

Men noen personer virker på andre som de takler alt her i verden. Verdens flinkeste og verdens snilleste.....

Du behøver ikke å føle deg slik, men du kan gi de singnalene til andre.

Du kan virke vellykket, flink og klarer alt,være primus motor, ta ansvar og mestre det meste.....

Slik var jeg, og slik tolket omgivelsene meg.

Jeg lot ingen forstå at det jeg egentlig higet etter var det samme som jeg ga andre.....men hvem kunne forstå det, når jeg oste av prektighet og klarte alt...

Jeg tolker deg i den "gata" der.....Jeg stoppet ikke før det "smalt" for meg...jeg ble utmattet.

Jeg forstår at du er et sted der du ser deg selv slik du fremstår.

Kanskje jeg kan foreslå at du kan legge om stilen, og se hva som skjer.

Se hvem du har rundt deg. Legg merke til menneskene du har rundt deg.

Du kan oppdage en venn. Hvis du tar deg tid til å prate og se mennesket du prater med.

Du kan gi og få tilbake slik at du slipper å bare gi. De fleste vil gi noe tilbake når de får, hvis du plukker ut det rette mennesket.

Noen ganger har jeg oppdaget at jeg ikke behøver å ta initsiativ ift. noen mennesker fordi jeg vet at de alltid tar initsiativet.

Mannen min er av de.... Før jeg får sukk for meg så er han igang.

Dette er bare noen tanker...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...