Gå til innhold

Avhøret

Anbefalte innlegg

Var hos Politiet til avhør i går..

måtte fortelle dem alle de grusomme detaljene fra overgrepet.

De sa at saken var så alvorlig at vist jeg valgte å ikke anmelde saken ville de gå videre med den uansett.

så jeg annmeldte saken da, siden det ikke var noen vits å gjøre noe annet.

har no til og med fått meg en bistandsadvokat :-)

saken er den at det kan jo bli henlagt pga bevisets stilling, men jeg håper jo ikke det da...

saken ble annmeldt etter paragraf §195, seksuell omgang med barn u/10 år. hva no dette betyr for meg det vet jeg vel egentlig ikke.

åsså var det dette med erstatningskrav da. hvor mye skal jeg kreve? Dette er et svært vanskelig valg for meg siden jeg har fått store psykiske problemer ut av dette.. blant annet Depresjon, psykose og spilleavhangighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166750-avh%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Tøffingen..:-)

Kjempebra gjort. Endelig har du satt skylden der den hører hjemme. Ikke gi deg. Uansett om det blir henlagt pga bevisets stilling, har du gjort noe med det. Og det er det som er det viktigste.

Snakk med advokaten din ang erstatning. Det er ikke alltid det kommer opp så mye, men litt er bedre enn intet. Det viktigste er at du blir trodd, selve beløpet vil du finne ut ikke er så viktig etterhvert.

Stå på.:-)

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166750-avh%C3%B8ret/#findComment-1087972
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...