Gå til innhold

Maks og min alder på kjæreste?

Anbefalte innlegg

He, he. Men dette illustrerer vel litt mitt poeng? Hvis du finner ei på 20-21, vil du venter på henne i 10 år på å få barn?

nå er det vel ikke alle som vil være 30 og over når de får barn. Jeg vil gjerne ha barn om et par år, selv om jeg er 22.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

5

• carma

4

• IngenLurerDenneGutten

3

Men kanskje 22-åringen vil ha barn når hun er 23? :-) Dersom hun har en bestemt mening om å ikke få barn før hun er 30 så er kanskje ikke en 10 år eldre mann så aktuell?

Dersom hun i det hele tatt vil ha barn, da :-)

enig med deg

Jeg som 22 åring, vil ha barn, kan godt tenke meg barn om et par år, og da er jeg 24, og hvis kjæresten hadde vært 32 ville han vært 34 når vi fikk barn. Fine aldre begge deler:0)

enig med deg

Jeg som 22 åring, vil ha barn, kan godt tenke meg barn om et par år, og da er jeg 24, og hvis kjæresten hadde vært 32 ville han vært 34 når vi fikk barn. Fine aldre begge deler:0)

Jeg er 26 - sambo er 34. Vi planlegger først å få barn nå, og jeg syns ikke han er for gammel ;-)

Annonse

Annonse

Hva mener du med familieforøkelse?

Selv om jeg bare er 22 så føler jeg meg ganske voksen, og ser ikke på de som er rundt 30 som eldre enn meg egentlig. Ev av mine beste venniner er 29, tenker ikke på aldersforskjellen en gang.

Ja ikke sant? Jeg er også 22, min eldste venninne er 39 (blir 40 nå i desember). Har hendt folk tror jeg er ute på byen med min mor når jeg er ute med henne. Hehe.

Har datet menn på 31 og 32 (nåja, de var vel 29 og 30 den gang, men er 31 og 32 nå)

Nei, begynnelsen av 30-årene er en flott alder! 32 har vært min "ideal-alder" siden jeg var 16... hmm.. gleder meg fortsatt til jeg blir voksen, jeg.

Jeg er en annen

Når ble en 32-åring for gammel til å stifte familie?

Nå nettopp. De har funnet ut at sæden da er så laber at ungene kan bli schizofrene:

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=showNews&DocumentId=31125811

Mener ikke at en på 32 er for gammel for å stifte familie, men hvis 22-åringen vil vente til han/hun er 30, blir 32åringen 40 og kanskje litt gammel for sin førstefødte?

Det er da massevis av menn som får barn når de er 40 år - og eldre også. Enkelte kvinner også, for den saks skyld - selv om det er mer av et risikoprosjekt å vente når man er kvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...