Gå til innhold

Kjennes silikonet godt?

Anbefalte innlegg

Etter 3 svangerskap og ammeperioder er puppene slappe og fulle av rynkete strekkmerker. Tenker stadig vekk på silikon fordi jeg synes puppene mine er ekle. Huden er et par nummer for stor, og jeg vil "strekke ut" strekkmerkene så de kanskje ikke synes så godt. Vil ikke ha store pupper, bare fylle opp huden så puppene passer i cupen (bruker liten c cup, Noe mindre blir for smått "i bredden", om dere skjønner, mens det er for mye stoff fremme).Vil ikke ha noe større enn en normal c cup.Problemet er mannen min som ikke er helt enig... Han synes de er SÅ deilige å ta på, og er redd han vil kjenne silikonet for godt og at det skal bli en turn off.. For dere som har silikon; kjennes det tydelig når man tar på puppene, og er mennene deres fornøyde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166783-kjennes-silikonet-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medic1365380653

Det kan ikke kjennes i det hele tatt. Mine pupper er naturlige og myke, ingen som ikke har vist om det har trodd at det var noe der.

Det er bare tre uker siden jeg la inn silikon, så brystene er ennå veldig spente, men jeg kjenner ikke overgangen mellom protesen og mitt eget bryst i det hele tatt. Men når det er sagt håper jeg alt blir litt mykere etterhvert. Jeg la inn under brystmuskelen, og det tror jeg er veldig lurt med tanke på det du bekymrer deg for. Lykke til! PS! Det er vel verdt både smertene og pengene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...